leba Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Jeg synes Emil Leander og Emil Nicolay er fint. Trenger flere tips:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Emil Nikolai (helst skrevet sånn) er fint. Emil Leander ble veldig tungt pga at det er samme bokstav i overgangen, pluss at jeg ikke liker Leander da... Emil August Emil Andreas ...tja kommer liksom ikke på noen bra forslag, syns egentlig Emil Nikolai er det beste.
prebs Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Synes også Emil Nicolay var finest. Liker også: Emil August Emil Johan Emil Johannes Emil Christian
Vannmann35 Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Ikke veldig glad i hverken Leander eller Nicolay... Hva med: Emil Andreas Emil Kristoffer Emil Martinus Emil Johan
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Emil Nicolay var fint! Emil Leander var ikke helt bra, i og med at navnene slutter og begynner på samme bokstav. Her er mine forslag: Emil Andreas Emil Kristoffer Emil Tobias Emil Johan Emil Johannes Emil Sebastian Emil Andrè
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Emil Leander var ikke fint, pga noe mange andre har nevnt, første navn slutter på sammebokstav som andre navn begynner med. Emil Nikolai var fint, skrevet sånn. Ellers. Emil Olai Emil Johan Emil Josè Emil August Emil Johannes Emil Sebastian Emil Kristoffer
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Til min 5 åring vurderte vi Emil Nikolai, men endte opp med Emil Elias (det ble oppkalling på begge navn) Liker ellers godt Emil Olai og Emil Johannes ;o)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Ja! Enig med begge over her, Emil Olai er nydelig og litt uvanlig -og det er kort og enkelt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå