Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når er siste lur før natt...??

her sover hun ca 09, 12,30 og 16 eller 17.. natt kl 18,30-19...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi sover en lang lur på 2-3 timer fra 10-11 til 12-13, og så pleier hun noen dager ha en liten halvtime på ettermiddagen. Hvis ikke hun har sovet før 17 så holder jeg henne våken. Natt 19.30-20. Våkner 05.30-06. Synes selv hun sover lite til å være bare 6,5 måned. Totalt sover hun mellom 12 og 14 timer i døgnet og det er det samme som jenta mi på snart 2 år! Kunne godt tenkt meg at nettene varte litt lenger... Hvor lenge sover di om gangen og når våkner hun på morgenen?

Skrevet

kommer an på når emilie våkner om morgenen. som regel er første duppen klokken 10-10.30

siste dpp før kvelden er i 15.00-15.30 tiden.

hver dupp sover hun mellom 1-2 timer.. =)

legger seg 19.30 for kvelden

Skrevet

Første luren er ca kl 09, sover rundt 1.5 timer. Så er det ny lur igjen ca kl 13, sover da også ca 1.5 timer. Blir som regel fryktelig trøtt mellom middag og at han skal legge seg ca kl 19, men da er han vanskelig å få til å sove. Men hjelper litt å ligge i vogna og bli rugga på... Han slapper av litt iallfall... Får ikke sove lenger enn til 17.30 den siste duppen iallfall, da er det kveldsgrøt og forberedelser til en god natts søvn;) Lillegutt er 7 mnd og ei uke gammel.

Skrevet

ca. 2 timer rundt 9-10-tiden og så 1-1,5time rundt kl. 15.

"sover" fra 19 til 06-07 tiden

Skrevet

omtrent akkurat som din :-)

Skrevet

Sover en time engang mellom 09.30 og 11.00. En time ca 13.30. Og en time ca 16.30. Også legger han seg for kvelden 19.00

Skrevet

Her sover lillegutt en halvtime 3 ganger om dagen, før jeg legger han i 19.30-20-tiden... Skulle gjerne sett at han sov litt lenger, men han våkner nesten på minuttet etter en halvtime hver gang, sukk. Han er 6,5 mnd

Skrevet

samme her..men min gutte er ikke mer enn 4,5 mnd da..ha ikke sovet stort mere siden han var 3-4 uker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...