3småskatter:0) Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Heisann;:0) Jeg lurte på om det er noen som bor i flekkefjord eller i nærheten? Vi har nettopp flyttet og jeg kjenner ingen her i området så det hadde jo vært koselig å komme i kontakt med noen som har barn. Litt om meg: Jeg er 27(blir snart 28) og har tre barn, en jente på 5 år, en gutt på 16 måneder og ei jente på 2 måneder. Jeg liker godt å være ute og gå turer og syntes det er spennende å møte nye mennesker. Hadde vært kjempe kjekt å komme i kontakt med noen som bor i nærheten:0) Klem fra
tittentei... Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Hallo!!!!Det var rart.Har skrevet det samme som deg.Skjønte ikke helt.Jeg er ifra flekkefjord:)
3småskatter:0) Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2008 Hei SHTE:0) Så kjekt at du også bor i flekkefjord Vi er veldig ferske her(flyttet hit for bare tre uker siden) og må innrømme at det er litt rart siden vi ikke har verken familie eller bekjente her i området. Det var egentlig ganske tilfeldig at vi havnet akuratt her.Vi måtte finne noe raskt pga at det var sopp i huset vi bodde i tidligere som var i Stavanger.Våre to yngste barn ble syke av å bo der og det var stadig flere innleggelser pga astma. Vi så ingen annen løsning enn å flytte raskt derifra og det var omtrent umulig å finne noe til leie på så kort tid. Og så dukket huset opp i Flekkefjord og jeg var først veldig skeptisk siden det er så langt borte fra venner og familie. Nå når vi har begynt å komme på plass har jeg forandret synspunkt for det inntrykket jeg har fått av Flekkefjord er bare positivt. Min eldste datter har allerede begynt å finne seg venner og vi koser oss her i denne flotte lille byen. Håper også at jeg finner noen gode venner etterhvert:0) Hvor gammel er ditt/dine barn? Klem fra
tittentei... Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Jeg har en gutt på 8 år,og en på 5mnd.2 gutter:)Flekkefjord er en fin by.Er oppvåkst hær:) Liker meg i Flekkefjord:)Kan tenke meg det blir rart å flytte bort ifra stavanger.Det hadde ikke jeg gjordt,hehe.Men er ikke bare når man blir så syke.Det var ikke greit!!Hadde vært kosligt og treffes også:)
3småskatter:0) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 Hei Linnea:0) Jeg ser at du har ei jente som er født i samme måned som min jente.....jeg lurer også på om du bor i Flekkefjord? Min er født 1 januar så det ble en utrolig god start på året kan man si:0) Håper vi kan treffes...det hadde vært koselig det:0)
3småskatter:0) Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 Hei igjen SHTE:0) Så kjekt med to gutter da:0) Bor du nærme sentrum? Vi bor midt i sentrum nærme lekeplassen som ligger ved fotballbanen. Syntes det var utrolig kjekt at det går ann å gå på skøyter der om vinteren.Det var litt spesielt. Jeg føler liksom at jeg bor mer i sentrum nå enn da jeg bodde i Stavanger samtidig som det er så utrolig barnevennlig på samme tid. vi er ikke vant til at vi bare kan slippe barna ut i bakgården uten at vi trenger å være til stede.Barna leker kjempe fint der ute. Tenkte jeg også skulle gå litt i åpen barnehage,har vært der en gang og det var kjempe koselig syntes jeg:0):0) Vi har søkt barnehageplass til de to eldste, men har ikke fått noe så jeg går hjemme med barna foreløpig men håper på at de snart kan få gå i barnehage. Spesielt hun eldste har behov for det syntes jeg. Håper vi kan treffes....kanskje på kafe eller noe lignende. Klem fra
Linnea&Julie Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Jepp jeg er fra Flekkefjord! Er 24 år og vi fikk vår første datter for 6 uker siden i morgen ;o) Oi, tiden har gått fort!!
tittentei... Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Ja hadde vært koseligt og treffest.Hvorfår ikke? Jeg bor nærme sentrun jeg også.Kan gå til sentrum,men bruker bilen:)hehe.Bor ved ueneshallen.Du er vel ikke så kjent enda??ved ungdomsskolen og svømmehallen.Har tenkt og flytte en dag.Mest samme plass,bare ett annet hus.Jeg har gått i åpen barnehage.Tenkte en tur jeg også,så småen kan se andre barn:)Min veninne har jobbet der litt av og til.Snakkes med da:)
*Askepott og hjelperene * Skrevet 11. mars 2008 #14 Skrevet 11. mars 2008 Jeg er også fra flekkefjord vet hvem SHTE er men dere andre er jeg blank på. Er dere på msn?
tittentei... Skrevet 12. mars 2008 #15 Skrevet 12. mars 2008 Hmmmm....:)enda noen ifra distriktet!!jeg er ikke så anonym,egentlig ikke vits men...Rundt min alder.kem er du da??Eller er det hemmmeligt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå