Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #26 Skrevet 9. mars 2008 Jeg som er anomym ovenfor. Ville bare legge til at etter at vår sønn er lagt 19.00 så går min mann gjerne ut og pilser, spillekvelder osv i en helg i ny og ne Og da står jeg seff opp med lillegutt om morgenen )
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #27 Skrevet 9. mars 2008 Jeg gjør alt. Skjer en sjelden gang at pappan tar han om morgenen.. Han jobber mye!
Krøvvel Skrevet 9. mars 2008 #28 Skrevet 9. mars 2008 Mi jente er to mnd. Jeg legger henne hver kveld mellom 21 og 24. Mannen min legger seg 22.00. Han må opp klokka 05.00. Han står opp med henne klokka 8 hver dag i helga mens jeg sover videre, til gjengjeld sørger jeg for at han får sove uforstyrret i ukene.
Gjest NydeIig Skrevet 9. mars 2008 #29 Skrevet 9. mars 2008 Vi har en jente på snart fire måneder, og er på temmelig samme rytme som dere. Fra vi legger oss sånn i 11-12 tida og til 5-6 om neste dag sover hun, da skal hun ha mat igjen. Vi samsover, jeg er veldig var på lydene hun lager og det er ut med puppen med en gang. Som regel ligger vi der og ammer og sover frem til 7-8. Han våkner ikke, bortsett fra nå vi må bytte plass for å skifte pupp. Om hun ikke roer seg igjen er det like greit at han tar henne som meg, der har vi et yt etter evne, få etter behov system. Den som er mest sliten får sove. Vet jeg at han ikke har sovet godt eller er sliten tar jeg henne, er han våken så kan jeg godt sove. Når det gjelder mme så er det jo litt mer vanskelig for da må man liksom opp, jeg ville ha hatt en porsjonskartong med mme i senga, da blir den jo temmelig lunken og fin, en liten saks på nattbordet og en falske klar til bare å helle ned på. Gi flaska i senga og bare sove videre. Da slipper dere å begynne dagen bare fordi om barnet må ha litt melk.
brummemamma- Skrevet 9. mars 2008 #30 Skrevet 9. mars 2008 Her tar far mange netter ) MME her og, vi har klart pulver i flasker, varmt og kaldt vann så lages på 15 sekunder. Jeg sover dårlig med lillegutt sine lyder og fars snorking så sover med ørepropper og i blant på stua. Når jeg sover inne med de tar jeg som oftest mat på natt for jeg våkner først, men når jeg sover i stua tar far alt. Jeg har permisjon 80% han 20, men han tar ofte natten selv om han skal på jobb. Vi synes den som skal være hejmme bør være minst like opplagt som den som skal på jobb. Far har og ofte på vekkerklokken før han må (ikke før halv åtte, begynner sent på jobb) slik at han kan skifte på småen eller lage til ny termos med vann og vaske flasker før han går. I helgene bytter vi på å gå tur og annet på dag slik at vi begge får litt alenetid. Skjønner ikke hvorfor den som ahr permisjon skal gjøre emst også i helgene, jeg synes det er mer jobb med baby enn vanlig jobb
Propellmamma til 2 Skrevet 9. mars 2008 #31 Skrevet 9. mars 2008 He he, her i huset kan jeg telle på to hender hvor mange ganger mannen min har stått opp med noen unge (har en på snart 4 år og en på 5 mnd). Og de få gangene han har gjort det har han lagt seg rett på sofaen og sovnet igjen, så må jeg stå opp uansett. Men det hører vel med til historien at jeg er morgenfugl og han ekstremt B-menneske... :-D
tonemelone Skrevet 9. mars 2008 #32 Skrevet 9. mars 2008 Mannen min jobber mandag til lørdag. Vi eier businessen sammen, så han har sin jobb der, og jeg har min jobb her... :-) Det vil si at jeg tar all natt-mating, morgenstell, dagstell, kveldsstell. Mannen min hjelper til når han har tid og orker. Jeg er betalt for å være hjemme, så det skulle bare mangle! :-) Til tider er jeg veldig trøtt, men det går som regel bra! Så får mannen min tiden han har fri til å hvile og kose seg med poden vår! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #33 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er hjemme, samboer på jobb hver dag utenom lørdag og søndag. Han må opp tidlig for jobb, og jeg må opp tidlig med ungene. Vi står opp tidlig en dag hver i helgene, han vil tross alt også få sove litt ut av og til, og ettermiddagslurer og tidlige kvelder blir ikke det samme - da mister vi jo den lille fritida vi har...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå