AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Snuppa her skyver seg bakover og har gjort det i hvertfall en mnd, kanskje lenger.. Når forstod deres hvordan de skulle komme seg fremover; åling, krabbing? Jenta mi er 7,5 mnd.. (Eller, oi ,snart 8 mnd... tida går fort..!) :0)
sk85 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 min jente var litt mer enn 6 mnd. kryper ikke bare åler seg bortover det hun har satt seg som mål.. Ledninger har blitt uheldigvis favoritten.. grr.. he he
2 gutter og 1 jente Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 gutten min var 8 maaneder da han skjoente at man kunne bevege seg fremover:)
miss blithe Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Småen er 7,5 mnd og han har akkurat forstått hvordan han kommer seg fremover men han er ikke helt stødig på det enda
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Min eldste var 9 mnd før han knakk koden og klarte åle seg fremover. De to minste var bare 4,5 mnd når de klarteå dra seg fremover.
trollmor & trollungene Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Begynte å åle seg framover når han var 6,5 mnd. Er nå 9 mnd og gynger/ oppe på alle fire men fortsatt ikke knekt krabbekoden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå