Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 Kjøpte en i str 74 idag,men vurdere å bytte til str 80,for den er uansett alt for stor til dattra mi på 3 mnd nå. 74 passer vel ikke før til sommeren,og her på østlandet er en slik dress unødvendig på den tida. I slutten av september er hun 9 mnd,så kanskje str 80 er mer fornuftig å kjøpe,så hun kan ha den på høsten? Åssen er dem på størrelsen egentlig? Hadde hodet under armen da jeg kjøpte den i et hattefokk idag,så tenkte meg ikke om,og de er så få til å ekspedere på babyshop på slependen,så hadde ikke tid å vente på hjelp til noe annet enn betaling... Hvilken størrelse bruker deres barn på 4,5,6 mnd? Skulle jo egentlig ha en vår-dress til å ha på henne når vi går ute med bæreseler... Har ull og fleece til å ha under dressen. Den er litt dyr til å bare bli liggende ubrukt,liksom.
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Hei! Jeg er ingen erfaren bruker, men har etter råd fra venninner og butikkpersonale kjøpt en Reimadress i str 74 til min 3 mnd gamle datter, med tanke på å bruke den til høsten/vinteren. Min venninne som har en datter født i desember 06, har brukt denne str i hele vinter. Min datter er da heller ikke så stor, vi bruker fremdeles str 56, men går vel over til 62 om ikke så alt for lenge vil jeg tro..
rampete robin Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Er kjemefornøyd med Reima tec dressene!! De er store og gode i størrelsen og veldgi bevegelige. Jeg har bevisst kjøt litt store størrelser, slik at en dress varer i to sesonger fra jenta var 2 år. Dressene er så lette og luftige at de ikke blir klumpete selv om de er store.
lykkeligste Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Flott dress, vi kjøpte str 80 som han begynte å bruke da han var 13 mnd. Brukte til han var 18 mnd, nå har vi nettopp gått over til 92. De er god og store i str
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå