Gå til innhold

auuuu!har så vondt!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tok medisinsk abort på onsdag. Fredag og Lørdag har jeg hatt skikkelige smerter i magen. regner med det er sammentrekning av livmoren? det varer i noen minutter, også er det noen minutter uten smerter..som rier..funker jo ikke med smertestillende!

Jeg lurer på om det er andre her som har opplevd det samme? og om dere husker hvor lenge det varte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanlig å ha ganske vondt etter en abort,er det ekstremt vondt,kan du risikere at de ikke har fått ut alt og må utføre en abort til...du bør stå på ditt å få det undersøkt,ofte sier de at det er vanlig emd smerte,men er det ekstremt kan det som sagt være dette...har maaaangen venniner som har tatt abort minst en gang hver...så kan litt om abort nå:) dette hendte en venninne av meg...

• 2 uker senere...
Skrevet

takk for svar for en stund siden:) ja tror kanskje det kan ha vært at jeg ikke fikk ut alt:D nå er smertene borte og tilogmed blødningene gitt seg.. hdde forventet å blø i to uker til:)

hadde vært greiere om man hadde vært forberedt på ting som kan skje, smerter, blødninger osv.. også etter aborten. føler jeg ikke fikk nok informasjon om dette, og fikk derfor litt "småpanikk"..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...