Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 9. mars 2008 #1 Skrevet 9. mars 2008 eg hadde en cyste som sprakk i fjord sommer, så var de vel rett ettepå eg fikk mensen så kom ikke mensen på nesten 2måneder. nå for snart 2 måneder siden tok legen en test å sa eg hadde noe så påviste cyste igjen å eg hadde nett hatt mensen da å fikk nett tilbake mensen. eg har da altså ein om gangen men di kommer tilbake etter di sprekker. snart 19år å forlovet å håper jo på barn snarest men eg mister håpe når cystene kommer å eg aldri blir gravid. hva kan hjelpe? skal skaffe meg ny lege for min snakker så dårlig norsk at de er tragisk. forstår halvparten men de holde jo ikke. vil så gjerne si til han at di må gjør noe men eg føle han aldri kommer til å forstå for han gjør aldri noe me problemene mine. noe så får fortgang? gode leger i stavanger/hillevåg? hjelpe måte å bli gravid?
tigergutt<3 Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 be om henvisning til gyn. Eller finn en privat gyn du kan gå til. Der får du som regel god hjelp og god oppfølging.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Vett at gynekolog Ørn e bra. Lure på om hu holde te på storhaug. Lykke te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå