ivf-MaMaMø Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Lurer litt på kor lenge eg må vente med å bade hjemme i badekaret etter innsetting. Elsker å bade og e sikker på det hadde vært deilig for magen.. Har fått blærebetennelse i tillegg også. Er 3 dager siden eg satt inn.. E det blære betennelse de mener med infeksjonsfare etter innsettingen??
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei, tror de mener infeksjon i skjeden. Er ikke akkurat noen ekspert på området, men på info lappen fra Riksen står det at man skal avstå fra sex og badekar i 14 dager etter innsetting. (Nederst på det gule arket). Jeg også elsker å bade, så nå sitter jeg om dagen i badekaret og dusjer. Gleder meg til å bade jeg også;-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 14 dager, rart du ikke har fått beskjed om det, er jo vanlig prosdyre det..
christinajentå "høygravid" Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 gjelder dette ved innsetting av fryseegg også? eller bare når det har vært uttak?
74skytte Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 christinajentå: Svarte på en annen tråd også, men jeg tror det bare gjelder ved uttak. Jeg leste ikke noe eller hørte noe etter innsetting av frysegg.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Det er forskjellig praksis rundt dette vet jeg. Ved st.olav får vi beskjed om å leve som normalt ).
AniBer Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 I Porsgrunn får vi beskjed om å avstå fra sex, karbad og svømmebasseng i ca.10 dager p.g.a infeksjonsfaren.
ivf-MaMaMø Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. mars 2008 De sa at vi skulle avstå fra sex i en uke.. Og det med offentlige svømmebasseng e eg jo helt med på at det må unngåes. Men det e jo litt anderledes med reint badekar her hjemme.. For det har eg ikkje hørt noe om.. Vi fikk og beskjed om å leve som normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå