Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 som er ca 165 høy og veier ca.90 kg. ved start på graviditeten. Jeg har spurt legen min om hva min vekt bør være ved start og da må jeg gå ned 20 kg først og det er ikke så lett da.
*gullungen med okt spire* Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 kjenner 2 stykker som er like høye som deg..og veier faktisk mere som er gravide det eneste er jo problemet å få det av deg etter på men kos deg ikke hør på den dumme legen jeg er høyere en deg men veier mye mere så ikke tenk på det legen min er kjempe glad på mine veier...kos deg ikke tenk på det...bare spis sundt å prøv å ikke gå så mye opp i svangerskapet..klem fra meg
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Jeg er 164 og veide 88,5 når jeg ble gravid. Er gravid med prøverørsbefruktning. Gikk opp mellom 15 og 20 kilo pga dette. Men kjenner de som har vært ennå større og blitt gravide alikavell :-) Det er nok en fordel å gå ned litt, men som du sier så er ikke det like enkelt..... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå