kaje Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg må bare informere alle om at det har begynt en ny lege på kontoret til Dr Blakstad. Hun heter Dr. Heidi Høgdal og er kjempe søt og flink.....kan virkelig anbefales på det varmeste!!! Spre dette videre..
Chaiemae Skrevet 9. mars 2008 #2 Skrevet 9. mars 2008 Har hun tilskudd? Har hun mye erfaring med prøverørsbehandling?
kaje Skrevet 9. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2008 Hei Chaiemae. Ja hun har tilskudd og har erfaring med IVF.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Var hos henne forleden dag, og hun var kjempe hyggelig....helt noe annet enn Blakstad. Kan virkelig anbefales.
ElleL Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hei, Jeg har time hos Blakstad i slutten av mars, men tenkte kanskje jeg kunne fått time hos Heidi Høgdal istedenfor. Ringte dem derfor og fikk beskjed om at det kun var Blakstad som skulle jobbe med ivf og infertilitet. Utrolig dumt, men kanskje jeg kan bytte etter den initielle konsultasjonen. Håper det ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå