Gå til innhold

Hvordan reagerte deres barn på vaksine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmmmmmmmmmmmmmmmm.. hehe.-.. første natten sov hun i 12 timer... ja 12 timer i strekk.... 2 og 3 natten litt urolig... hun HYLTE og mor gren da de satt vaksinen.. jeg synest det var heeeeeeelt forferdelig...men ingen feber eller noe slikt.. bare litt suttrete... men tro meg., uken etter de har fått vaksinen så trodde jeg at ALT hadde med den og gjøre.. hehe.. de kan få litt vondt der som stikkene er-.---

Gråt litt da selve stikket ble satt, men smilte rett etterpå igjen. Vet ikke hvordan det blir utover natta enda, for vi tok vaksine først i dag. Men en ting er sikkert; snuppa er i toppform nå iallefall! Ligger å leker seg under babygymen, hyler og ler. Så ingen negativ bivirkning enda her iallefall :-)

Annonse

Var verre for meg enn det var for Joachim. Han gråt litt men det gikk fort over, var verre med meg som gråt enda verre. Ikke kjekt å se at gogutten hadde det vondt. Var veldig sutrete mot kvelden, greide ikke amme han for han gråt når jeg la han til. Sovnet fort og sov fra åtte til seks.

Lille jenta vår reagerte veldig, hun skrek i et døgn fra hun fikk vaksinen. Ble slapp, fikk feber og det virket som om hun hadde vondt/ubehag i hele kroppen. Vi ga henne tilslutt paracet, da sovnet hun og det virket som det ble bedre over natten. Så jeg tror det er smart å ha litt paracet på lur:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...