dimeglio Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hei. Jeg ville bare dele noe med dere som plager meg noe saa innmari...... Jeg har alltid hatt et favorittnavn dersom jeg skulle faatt en jente. Det har vaert yndlingsnavnet mitt siden jeg var 8 aar eller no... Eksen min og jeg var sammen i fire aar og snakket om aa faa barn i fremtiden. Han visste godt hva jeg ville bruke som navn. For ca tre aar siden fikk han en jente med en annen, og gjett hva han kalte henne...?!!! Da jeg fikk vite det ble jeg kjempelei meg!!! Jeg klarer ikke aa faa det ut av hodet mitt!!! Selvfòlgelig skal ikke det òdelegge for meg dersom jeg faar en jente neste gang, men jeg synes bare det er saa vondt! Er det noen som kan forstaa meg? Jeg fòler meg litt taapelig, men...
Krokka og prinsessa Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg forstår deg!!! Kjempegodt! Men som du selv sier, ikke la det ødelegge for å kalle din eventuelle jente det.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Eksen min kalte faktsik jenta si det navnet jeg drømte om på den tiden vi var sammen også. Hehe:) Jeg tror faktisk at det rett og slett kan være at de ikke har tenkt på det som "våre" navn i det hele tatt, men sikkert har adoptert navnene litt som sine drømmenavn. Kanskje det til og med er damene som har foreslått navnet og så matcher det på en merkelig måte den fremtidsdrømmen som vi plantet i hodet dems den gangen, og som de har gjort til sin drøm?
dimeglio Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Takk for svar til begge to... Godt noen kan forstaa.... Jeg har faktisk tenkt paa at det kan hende at min dròm ble hans dròm og.... Og at da det ble slutt maatte han finne en annen og fullfòre dròmmen med... Jeg har ogsaa tenkt paa at det kan vaere et tegn paa at han egentlig ville fullfòrt den dròmmen med meg.... (innbilsk...hehe). Men jeg haaper jo egentlig det er ubevisst.... Jeg lurer paa hva han hadde sagt dersom jeg hadde konfrontert ham med det... Han vet ikke at jeg vet det engang...saa det er ikke for aa saare meg han har gjort det hvertfall......
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Hvis han ikke en gang vet at du vet det regner jeg med at dere ikke har så veldig mye kontakt lenger? Kanskje han rett og slett har forelsket seg i navnet og tenker at det ikke gjør noe at barna deres heter det samme. Gutter tenker litt annerledes enn oss tror jeg....
dimeglio Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2008 Ja, det kan hende, det... Men jeg hadde aldri funnet paa aa gjort det samme. Ikke mot eksen og ikke mot en venninne... Gutter er noen rare dyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå