Lone* Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Hei, er det mange som skal på BIM-treffet 12.mars i Trondheim.. Tenkte bare høre litt, er litt pysete når det kommer til sånne ting..:/
Zikosu og William Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 jeg skal ihvertfall... er fler enn deg som er nervøse og sjenerte for dette,men er bare å møte opp...samtlige av de som har møtt opp har syns det har vært kjempetrivelig og ikke skummelt i det hele tatt...mange av de møter også opp fler ganger etterpå...min erfaring er ihvertfall at man angrer mer på ting man IKKE har gjort... du er hjertelig velkommen,håper å se deg der...
OhMyGod!!! Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 skulle ønske!!!! men jeg kommer ikke oppover før 16 april jeg da....bor nemlig i stavanger for tiden, men kommer opp igjen til det deilige trondheim i april da....åååh skal bli så godt!!!!! får bli med på neste jeg da om det blir fler før vi starter høysesongen vår for føding
Lone* Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Kommer på onsdag med ei venninne. Snakes;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå