♥ DAME Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Svir det noe vanvittig oppi deres neser etter innsprøyting? Jeg synes det er veldig ubehagelig, blir ganske tett og snørrete også, for nesten lyst til å snyte meg... Jeg begynte i går 7 mars
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Ja dette har jeg opplevd på alle mine 3 tidligere forsøk og nå har jeg sprayet siden 1 mars og ja denne gangen også er det grusomt.. Det svir, det kommer nedi halsen æsj smaker dritt. og blir skikkelig snørrete og nyser masse... virker jo super forkjølet i grunn.. Men hva gjør vi ikke for å lykkes.. )) lykke til
monika70 Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har fått Suprecur nesespray, og merker nesten ingenting... Kun litegrann om jeg er rask med å bøye hodet tilbake, da kjenner jeg litt ekkel smak i halsen, ellers ingen svie eller annet. Begynte også 7.mars!
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Hei Askepott! nå er vi igang ) Jeg merker overraskende lite bivirkninger, hadde en skikkelig hodepine på stardagen ,men denne ga seg dagen etter ( kunne vært stress på jobben...) Ingen sviing etter sprayen nei.. Kan vi ikke holde tråden for å se hvordan dette går? Moror å dele erfaringene med deg! Og selvfølgelig de andre!! Lykke til spray-jenter !
♥ DAME Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Heisann dere Takker for svar Ja nå er vi i gang jenter. Det kribler litt hos meg Er rart å tenke på at jeg muligens skal få en spire i løpet av april )) Vi må holde kontakten )) Vet dere forressten om vi får mens etter å ha begynt med spray? Vet vi skal få en liten blødning, men mens??? Klem fra
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 9. mars 2008 #6 Skrevet 9. mars 2008 Du får vanlig mens nå.. jeg har fått min på spray dag 11 dvs at jeg har syklus på 31 dager og det stemmer.. det viktigste er at du får mens før sprøytestart..
♥ DAME Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Hvordan går det med dere sprayjenter?? Kjent noe bivirkninger? Jeg vet egentlig ikke, men jeg blir så gloheit av og til, og går lenge i bare trusa i huset. Sambo ser på meg og hutrer Ellers blir jeg fortere trøtt om kveldene. Men ingenting annet, heldigvis Håper å høre litt fra dere alle :=) Klem fra
Nøtt Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Hetetokter får jeg hyppig. Hadde noen dager med hodepine, men det gikk over. Er veldig trøtt og sliten og har masse humørsvingninger. Ellers er alt helt topp! :-)
MartheMor+Lillegutt Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Hei jenter! Jeg begynte med Synarela spray 11. mars, så jeg ligger vel litt bak dere. Jeg merker også at det svir litt helt bak i svelget rett etter at jeg har sprayet, men jeg blir ikke tett. Men smaken - ÆSJ!! Men hvis jeg ikke merker noe mer enn dette, så skal jeg absolutt ikke klage *håpehåpe* Men dette med mensen som kommer; er dette en helt vanlig mens? Og når kan jeg forvente å få den når jeg har syklus på 29 dager? Ellers går jeg mest rundt og smiler for tiden - det er så deilig å være igang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå