LilleMambo Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Prøver igjen: Godgutten vår på 19 mndr. trenger dagmamma fra 1. april. Helst i området Løkeberg (Haslum), eller retning mot Sandvika, 5 eller 4 dager i uka. Espen er en blid og sosial gutt som liker musikk og vil gjerne være ute. Vi flytter til Haslum i juni og det kan være aktuelt å passe hjemme hos oss med flere barn hvis det er å foretrekke. Rekkehus i barnevennlig omgivelser. Noen der ute? Legg igjen litt info her slik at vi kan komme i kontakt.
simonsec Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Hei, har dere fått dagmamma? Har ledig plass hos dagmammaen vår som kommer hjem til oss på Blommenholm fra 1. mai? Sønnen vår Jesper er halvannet, så det hadde vært supert! Ta kontakt på [email protected] hvis interessant.
Salma Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Hei, jeg er en erfaren dagmamma ledig fra 15. juli 2008. Jeg er en 24 år gammel kvinne bosatt på Rykkinn, ca. 5 min kjøretur fra Sandvika. Jeg har selv to døtre, hvorav en har barehageplass, mens den andre er hjemmeværende. Vi bor i en enebolig i ett meget pent strøk som ligger i en blindvei. Stor hageplass samt veldig lite biltrafikk. Ta gjerne kontakt på mobil 91837739 for nærmere informasjon eller send epost på [email protected]. Vennlig hilsen, Salma Zubair
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå