Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 hei.. jeg så det var en gammel tråd på dette, og tenkte jeg skulle lage en ny.. ble utsatt for overgrep av min onkel i barndommen, og lurer på om andre her inne har vært utsatt for overgrep, og hvordan dere eventuelt påvirkes av det under graviditeten?? sitter inne med en del følelser om graviditeten som jeg tror kan grunnes opplevelsene mine, å hadde vært greit å vite at jeg ikke er gal, eller unormal iforhold til dette.. greit å kunne snakke om sånne ting med mennesker som forstår, og har vært eller er der selv.. Takk
aia88 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 hei... jeg har og vært utsatt for overgrep og er nå 20uker på vei... jeg sliter med mye i forhold til dette, men samboeren min er enestående når det kommer til å forstå og støtte meg... gikk på antideppressive medisiner, men da jeg fant ut jeg var gravid fikk jeg beksjed om at jeg måtte slutte tvert på disse noe som og har fått følger... har heller ikke fått noe hjelp i henhold til det å måtte slutte på det... om du ønsker noen å prate med er det bare å sende en mld. har fått positiv respons fra andre som har pratet med meg tidligere om liknende ting... og selv om det kan virke skummelt så hjelper det ofte å prate litt om det som plager en...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå