Gå til innhold

str. 74 er for 9-12 mnd barn, 80 for 12-18.................Gjelder ikke oss nei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker både 74 og 80 og snuppa er knapt 7 mnd..............

Ikke er hun spesielt stor heller.........

Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker mest 80 og noe 74. Gutten min er 6,5 mnd;) Ikke noe stor han heller.. Litt lang kanskje;)

Skrevet

Samme her. Mini er 7 1/2 mnd og 74 sitter som et skudd. Har begynt å ta i bruk noe 80 også.

De to andre guttene på barselgruppa er akkurat likedan, så jeg tror ikke det er uvanlig ;-)

Skrevet

Størrelsene på barneklær er jo helt forskrudde.. Gutten min på 9 mnder bruker mest 80, men noe 74.. Kommer helt ann på hva slags merke det er også.. Kjøpte to bukser av merket name it i 74, den ene fikk han kun brukt ett par ganger, mens den andre som også er 74 kan han bruke en stund til..

Skrevet

Lillebror er helt middels lang og tung, men begynte å bruke str 74 da han var 5 mnd.

Skrevet

Her er det motsatt, snuppa er 7 1/2 mnd og bruker 62 og 68 par ting i 56... Ho er ca 67 cm lang og 7kg...

Skrevet

Hehe ... det forklarer jo litt. For min gutt er like gammel og han er vel ca 74 cm og omkring 10.5 kg ;-)

Skrevet

jenta vår er 4,5 mnd beg å bruke str.68 nå. 62 bodyer kan blie litt trange nå genserene også. hun var 63cm for 2 uker siden, men jeg vasker klærne og hiver dem rett i tørketrommelsen også da, så da krumper de kanskje litt;)

Skrevet

str 80 når hu var 5-6mnd.. men bruker det fortsatt nå er hu 9.. så går seg til troor jeg

Skrevet

Jenta mi er nesten 10 mnd og bruker 68. Barn er forskjellige, sånn er det bare:)

Skrevet

10 mnd og bruker str 86. Regner med at det varer en stund for str 80 kunne brukes i ca 4 mnd.

Skrevet

Hehe. Jenta mi er 1 år om en uke og vi har nettopp lagt bort de siste lærne i str. 68 nå.... Både 74 og 80 passer for det meste, 80 er litt stort av og til.....

Skrevet

Ganske stor forskjell på disse søte små:) Men gutter er vel generelt litt større...

Skrevet

Gutten vår er 8 mnd og bruker str. 80. Han har lang rygg, så alle klær blir for korte i kroppen først.

Skrevet

vi bruker str 80. han er 8 mnd nå. lang overkropp så trenger minimum 80 i gensre.

Skrevet

Trodde 74 var for barn fra 6-9 mnd, og 80 for barn fra 9-12.

Enig i at klesstr varierer veldig, min jente på 6 mnd bruker str 74, snart over i noe 80 nå.

Skrevet

Kommer vedlig ann på hvor du kjøper klærene. Alle er så foskjellige i str!

Gutten min på 10 mndr bruker 80:-)

Skrevet

Min gutt er knapt 4mnd, og vi bruker størrelse 74, han er litt lang i overkroppen men er ikke spesielt stor i forhold til de andre på hs (han er vel 63cm og 6,5kg) som bruker str 62/68. Det er stor forskjell fra butikk til butikk også..

Skrevet

he he,Min gutt på 16 mnd bruker 74-80, noe i 86 men det er dtort enda da,,, varierer veldig på hvor vi kjøper klær..

Skrevet

gutten min er strax 4 måneder og han bruker 68 og litt 74=)

Skrevet

Hmm.. trodde ikke gutten min var spesielt liten igrunn, men nå begynner jeg faktisk å lure litt.. Han bruker 74-80 i bodyer og 80 i bukse. Er over 11 mnd nå...

Var veldig liten når han ble født, men trodde han hadde tatt igjen de andre på gruppen på helsestasjonen men..:D

Uansett så er han min lille perfekte gutt:) Hehe.

Klærna kjøper vi foresten på H&M og Cubus somregel...

Skrevet

Helt normalt! Jenta mi på 9 mnd har akkurat begynt å bruke str 74, hun var lita da hun ble født, men har kommet sterkt tilbake.. Men hvem vet, kan jo hende hun bruker str 74 leeenge..?! :) Hun er plutselig blitt den nest lengste og er faktisk den tygste i barselgruppa :D

Skrevet

Ååå, det er så kjekt når man begynner å se at de tar igjen dem andre på gruppa når de va så små når de kom!;) Utrolig godt!:D

Ja, de kommer sterkt tilbake.. 74 brukte vi ikke så lenge(bruker noe enda) men ikke lenge siden vi begynte å bruke det heller. Fra 68-74/80 kom som et pang!! han holdt seg passe lenge på 50-60tallet min iallefall:)

Skrevet

Samme her, jenta mi brukte f. eks str 50-56 leeenge.. He, he.. Hun har hele tiden ligget hvertfall 1 str etter det som står på angivningen for str tall.. f. eks str 74=6-9 mnd.. det begynte hun på like før hun ble 9 mnd :D

Skrevet

Her bruker vi 68 og 74, og snuppa er akkurat 2 måneder idag :o hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...