kompemor Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Vi er tre jenter mellom 35 og 40 som skal bruke en helg og noen penger på å bli godt behandlet og bortskjemt. Er det noen som har prøvd dette, gjerne i utlandet hvor man gjerne får mye mer for pengene. Tips til hoteller, byer eller annet? Holder på å blåse bort i regnet her så trenger å drømme litt og planlegge bedre tider....
Gemini77 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Jeg og ei venninne dro til Tallin i juni i fjor og koste oss MASSE. Like mye festing som spa men det var deilig det.. En hel dag med spa kostet oss 800kr pr pers. :-) Nydelig vær hadde vi også!
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Jeg kjenner en del som har reist på spa i Tunisia. Helt fantastisk. Tror de betalte 5000 for en hel uke jeg.
kompemor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Takk for tips. Skal sjekke det mer opp. Andre som vet noe?
En_av_hver Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Må bare signere på Tallinn. Kan gi deg masse tips om hotell, behandlinger og restauranter hvis du er interessert:-))) Billig og helt supert!!!
kompemor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2008 Sitter og kikker på Tallin på nettet nå. Blir kjempeglad for tips jeg! Er det vanlig å bestille bare hotell hjemmenfra og så bestille behandlinger når du kommer dit?
En_av_hver Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Tror det lønner seg å bestille før dere drar. Vi gjorde det, og det var ganske fullt da vi kom.... Vi bodde på kalevspa hotel (finner ikke nettadr. men tror det er kalevspa.ee). Det ligger midt i byen. Det er et ok hotel (litt annen standard enn her hjemme). Vi hadde alle våre beh, på hotellet og de er utrolig profesjonelle og flinge (rent og nytt). 4 forskjellige beh til 1100 kr, hvis jeg ikke husker helt feil. (forpleie, ansiktbeh 90 min, sportsmassasje og aromaterapi). Når det gjelder restauranter, er det litt ymse der borte.....ikke alt er like bra for å si det sånn.....;-) Vil absolutt anbefale Olde Hansa www.oldehansa.ee, MÅ forhåndsbestilles da det er veldig populært. Videre var vi på disse to restaurantene, begge meget bra til svært vennlige priser; www.bocca.ee www.restoran-o.ee Vi sendte mail til hotellet og ba om et tilbud, de svarer veldig kjspt:-) Rest. kan også bestilles pr. mail. Hvis du lurer på noe mer, så bare spør:-) Lykke til!
kompemor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 Så flott! Takk for tips! Spør videre jeg da... Er det noen spesiell årstid du kan anbefale å reise til Tallin? Vi tenker på slutten av august.... Hva må vi regne med å betale for 3 netter på hotell sånn cirka hvis vi vil ha bra standard og gjerne enerom alle tre?
nickoline og supermann Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 riga og til den badebyen 10 minutter med tog... hva het den igjen. et eller annet på j....
En_av_hver Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Slutten av august er sikkert supert. Tallinn har faktisk en utrolig fin sandstrand!!!! Hvis du søker litt på hotels.com og Tallin, ser du litt forskjellige priser...... Bare husk at et 4 stjerners hotell der ikke er det samme som hjemme, men litt enklere:-) Jeg vil dessuten anbefale dere å bo i byen. En venninne av meg var der for to uker siden. De bodde litt utenfor og hun synes det ble litt mye "ork" å reise inn til byen igjen på kvelden hvis de hadde vært der tidligere på dagen.... Det er veldig koselig i gamlebyen også!!! Kalevspa ligger like utenfor muren:-)
kompemor Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2008 Høres deilig ut! Sjekket Kalevspa på nettet, så deilig ut! Takk for hjelpa og god natt. Har en morgenfugl som ligger på lading:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå