Gå til innhold

anbefale vogn med 3-hjul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har faktisk i dag kjøpt en GT Swing Safari søskenvogn til mine tvillinger. Det er en 3-hjuling. Den er bare helt nydelig å trille. Kjempelett. Jeg har jo dobbelvogn, men jeg regner med at kanskje singlevogna er enda lettere. Har aldri likt 3-hjulinger egentlig. De har kommet dårlig ut i tester p.g.a at de tipper lett. Men jeg synes dobbelvogna var mere stødig enn den single. Fins jo mange 3-hjulinger på markedet for tida. Ser det er mange som triller på TFK.

Annonse

Ville iallefall valgt en lett vogn med lufthjul og svingbart forhjul. Synes det er best å trille.

Vil anbefale enten OTH urban jungle, tfk joggster twist, easywalker sky eller phil & teds.

Skal jeg ha ny trehjuling kommer jeg til å kjøpe en tfk til tross for at den er tyngst av de nevnte. Den blir minst sammenlagt, har størst babybag om det skulle være aktuelt en gang, har langt og stort sete så passer også store barn, har håndbrems, regulerbart fotbrett (noen ingen av de andre har), best fjæringer (muligens ew sine er like gode) og håndtaket er langt så man kommer litt fra vognen når man triller noe som er greit for meg som er høy. Jeg har lett for å dunke borti stangen nede mellom hjulene på en del vogner. Liker også stoffet i setet.

Men trillecomforten på oth er den desidert beste etter min mening, liker også ryggreguleringen godt. Men de andre kvalitetene til tfk veier opp.

Phil &teds er super om man syr ett mørkt og vindtett trekk til hullet bak. Det må være der for at den kan brukes som søskenvogn, men det er litt irriterenes når man bruker den som singelvogn...Men det tar ikke lange tiden å sy sammen ett trekk, man trenger ikke engang være veldig sykyndig. Har festet vårt med trykkknapper.

Personlig ville jeg valgt tfk eller oth om jeg ikke skulle hatt den som søskenvogn.

Ew har jeg ikke særlig kjennskap til ,men den får mye skryt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...