nicknavn Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 før man innser at man må kjøpe det selv? Jeg har sammenleggbare gjestesenger og nå har samme person spurt om å få låne de og det er 5 gangen det skjer. Låner de gjærne bort, men nå er jeg litt lei av å være "lånesentralen". Hva syns dere?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hvis de trenger det så ofte så er det jo bare å kjøpe selv da. Ikke er de dyre heller.
blåbæret Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Kommer vel an på hvem og kjemien det? Hadde det vært en god venninne som jeg liker godt hadde det ikke plaget meg. Men hadde det vært en nabo jeg egentlig ikke likte så godt så hadde det irritert meg...
hårsår Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg hadde ikke brydd meg om å låne bort hver gang de hadde trengt sengen.
nicknavn Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2008 Faktisk var de ganske dyre når jeg kjøpte 2 stk på Skeidar,rundt 800-900; tror jeg betalte for de. Husker jeg tenkte at jeg like godt kunne kjøpt sovesofa på ikea, men hadde ikke plass til det da.
petite fleur Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Hadde jeg vært den personen som skulle låne gjestesengene for 5. gang, hadde jeg vært rimelig flau... Kanskje du kan si i en spøkefull tone: "På tide å skaffe seg gjesteseng, kanskje?" ;-) Spørs hvor nære dere er da;-)
Gjest ->>- Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 Hvorfor er det et problem, så lenge du ikke behøver dem selv? Skal en del bruk til før en gjesteseng er utslitt, liksom.
nicknavn Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 Som jeg skriver så låner jeg de gjærne bort, men når samme person gjentatte ganger vil låne de så er det vell på tide å kjøpe de selv? Det er en arbeidskollega som låner de og vi står ikke hverandre så nært.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Vår er også konstant på utlån til folk, spesielt et par. Men de har ikke barn selv, og jeg tror ikke de tenker så langt at det hadde vært en grei ting å eie. Hadde kjøpt en.
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Kan hende de synes det er greit å ikke eie selv, så slipper de å oppbevare de når de ikke er i bruk. kanskje de ikke har plass?
nicknavn Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. mars 2008 Tror heller det er slik, at de slipper å kjøpe de og ha den kostnaden, siden jeg alltid låner de bort. Aner ikke om de har plass til å oppbevare de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå