Gå til innhold

Sykt barn. Litt fortvilet.... Noen som har vært borti lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillejenta er ti mnd. På tirsdag fikk hun feber og litt diarè. Dette fortsatte onsdag og torsdag. Feberen forsvant torsdag kveld, men hun hadde fortsatt diarè. Om natta begynte hun å kaste opp. Kastet opp mye på formiddagen i går, og hadde skikkelig diarè. Bare vann som rant ut, nesten... Hun er heldigvis flink til å drikke da... I går kastet hun opp siste gang klokka halv tre, og vi trodde hun var i ferd med å bli frisk, men i natt kastet hun opp igjen. Og da vi våknet i dag tidlig var kroppen hennes full av STORE knallrøde felter!!! Så ut som om hun var solbrent... Hatt diarè i dag også, men ikke kastet opp. Så ikke ut som om hun klødde på dette "utslettet"... Vi reiste jo til legevakta, og legen mente det var et virus som hadde herjet kroppen hennes. Mente det var i ferd med å gå over, siden feberen hadde forsvunnet... Men dette utslettet dukket jo opp i dag! Det har bleknet veldig nå da... Noen som har vært borti noe slikt, og kan fortelle meg litt?

Og hva er lurt å gi henne for å binde magen?

Uff, litt lei jeg nå... Bekymra og lei... Kanskje noen vil legge ut på skravle for meg? Tusen takk for at du gadd å lese... det ble litt langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, da, stakars!!! Har hatt noe lignende her hjemme hos oss for ikke lenge siden. Hun hadde dieré.. Hun kunne gjøre seg ut opptil 3 ganger i senga på ei natt.. Så det ble mye sengeskift og vasking av seng/dyne osv.. Venninna til mamma er helsesøster, så jeg ringte henne. Jeg fikk til råd å gi jenta mi blåbærsaft, for det er bindende for magen. Jeg gav henne det på kvelden før hun la seg, dagen etter var magen fast igjen :D Prøv det, det hjelper!! :) Lykke til! Og håper jenta di blir frisk igjen snart!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...