Gå til innhold

sikkert litt dumt spørsmål

ceso

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bare lurer på om det er normalt at det gjør mer vondt i magen, mer kynnere g verre voksesmerter med 2 enn med "bare" 1 i magen...

sikkert idiotisk, men nå er jeg på helt nye beitemarker..

på forhånd takk

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hvertfall det de sa til meg på sykehuset i går.. Er jo ikke så dreven i faget selv - siden det er mitt første tvillingsvangerskap. (Er i uke 25)

Har hatt/har også mye mer vondt, mer kynnere og strekksmerter i magen enn forrige svangerskap med en.

Spennende... ikke sant?

Skrevet

Ingen spørsmål er for dumt for dette forumet! Vi svarer så godt vi kan... :)

Tror nok det er ganske normalt at det gjør litt mer vondt i magen med 1 enn 2. Føler i hvert fall at jeg skal sprekke hver dag allerede, er i uke 27, og det gjorde jeg ikke før de siste ukene med første mann.

Mer kynnere vet jeg ikke helt. Hadde knappt kynnere med første mann, men hadde det en periode med tvillingene innen jeg ble 100% sykemeldt og fikk slappet av/sluttet å stresse.

Skrevet

Jeg har ikke hatt mer vondt i magen enn i forrige svangerskap med 1, men en periode rundt uke 18-22 hadde jeg veldig mye vokse-smerter og bekkenet mitt var også helt ute å kjøre i den perioden hvor jeg vokste så mye. Bekkenet er nå helt fint (er i uke 30) og har de siste ukene vokst jevnt og trutt uten at det har vært spesielt vondt.

Jeg har hatt litt mer kynnere enn sist, men det er vel vanlig for andregangsfødene.

Tror vel egentlig det nesten er like stor variasjon på dette med to som med en i magen....

Skrevet

Jeg har hørt at tvillinggravide har mer voksesemerter og kynnere. Selv hadde jeg masse kynnere rundt uke 12, og får det fort om jeg stresser. (er 21+4 nå)

Skrevet

takk takk!!

Merkelig hvor usikker man blir enda det er 3 fødsel!!!

hehe

Rart en føler seg tåpelig... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...