Gå til innhold

Hvor lenge kan man bruke Baby Bjørn bæresæle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 9 1/2 mnd, er 75 cm lang og veier 9,5 kg. Kan jeg fremdeles ha ham i bæresæle?.. Han er jo stor nå og det virker som han blir litt klemt i den.. Men jeg skal ut å fly i morgen og må nesten bruke den, han klarer jo ikke å stå alene og kan jo ikke sette ham på gulvet på flyplassen når jeg skal plukke bagasje fra båndet etc heller...

Hva gjør man egentlig i en sånn overgangsperiode før babyen kan stå selv?.. Vi har ikke bæremeis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

baby bjørn bæresæle skal tåle 12 kg. og tror lengden er opp til 74 cm..Kan sikkert bruke den enda,viss den ikkje ser alt for trang ut:)

Skrevet

Har du vurdert andre bæreseler? Bæremeis er jo for litt større barn igjen, og de er ganske tunge og store i situasjoner som f eks på en flyplass.....Eg bruker mest sjal og meitai selv, men sambo har en ergo siden han synes sjal å sånn er litt feminint:) Ergo ser jo nesten ut som babybjørn, men babyen sitter ergonomisk riktig og den kan brukes både på magen og ryggen. Du kan bære i den til barnet er 3-4 år. (på ryggen da, på magen kan det bli litt tungt...hehe). Finnes jo mange andre også...beco, patapum, angelpack, pikkolo osv. Eg har bare erfaring med ergo og beco, men synes begge de er gode.

Skrevet

Den som heter classic kan kun brukes til 9 kg, mens den som heter acktive kan brukes til 12 kg. Så da er det vel avhegig av hvem du har. Sjekk babybjorn.se for å være sikker.

Skrevet

Sats på Mei Tai, Ergo eller Beco, du. Du kommer ikke til angre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...