Gå til innhold

Jenter fra Randaberg og Stavanger, se hit!

Anbefalte innlegg

Jeg vil igjen prøve å få til et treff, det ble ikke noe av sist jeg prøvde. (jenta med to gode gutter)

Jeg har vært med på flere typer treff tidligere, men har aldri funnet meg noen venninne ettersom de andre har føltes for "gamle" for meg, eller bare rett og slett hatt lite felles interesser utenom barn og baby... Jeg er ute etter vennskap og ikke bare gravid/baby-treff, men det må jo begynne som det da :o)

Jeg er 24 år, har en gutt på 2 år og venter ei jente i slutten av mai. Kommer fra østlandet, og bor nå på en gård på grensen mellom Randaberg og Stavanger, derfor søker jeg dere som ikke bor for langt unna :o)

Jeg tenker at vi kanskje kan treffes enten på kveldstid uten unger, eller i helgen med unger. Kanskje vi kan ta første treff etter påske? Virker som det tar litt tid mellom hver gang dere er innom her... :o)

Bli med da vel! Hjelp meg å planlegge et treff! :o)

Fortsetter under...

Jeg er med jeg :-) Passer fint med et treff etter påske. Jeg kan stort sett ikke på onsdager og torsdager, men ellers går greit.

Vi må nesten bare foreslå en dag og så se an interessen. Kan jo bare flytte det om så. Håper noen andre melder seg på også da, er enig med deg at det virker som det tar lang tid mellom hver gang folk titter innom disse sidene hehe ;-)

• 3 uker senere...

Heisann=)

Eg slenge meg på eg og. E 19 og komme fra Sandnes. E jo ikkje den lengste avstaden at d gjor noge. Har veldig lyst t å bli kjendt m nye folk, og skaffa meg nye venner og ikkje bare baby-venner som du kalle d=P

Okay, da bestemmer jeg at denne tråden blir opphevet, og at de av dere som fremdeles vil bli med på treff må gå inn på treffsidene for stavanger, og melde seg på det treffet mamman til bjørnar startet =)

hilsen planteguri som nå heter:

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...