Alvepia *happy mum* Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 og sambo nyte litt senge kos nå eller er det andbefalt å vente lenger????? Hvordan er det å kunne gå å sette seg i forskjellige badstuer me aroma lukter? Altså ikke bade eller sitte i noen boble bad, men bare ligge på en benk inne i forskjellige badstuer... Kan jeg gjøre det???
maja81!! Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Hei! Vet ikke om du kan ta badstu, men både sengekos og vanlig bading er ikke å anbefale i 14 dager etter uttak har jeg fått beskjed om. Infeksjonsfaren er så stor og det hadde jo vært kjipt om noe sånt hadde skjedd.... =/ God helg da, Alvepia!!
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hei, tror ikke jeg ville tatt sjansen paa badstu enda nei.. Kanskje vente noen uker..Og sengekos anbefales det aa vente to uker, pga infeksonsfare..;-) Hehe selv om det er LENGE aa vente da.>Blir sproe jeg! (og gubben)
ivf-MaMaMø Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Vi fikk beskjed om å vente med sex 1 uke.. Og ellers leve normalt. Rart at ikkje legene sier det samme...
purple Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Her i haugesund sa de 14 dager tildigere. nå sier de 7 dager..... Men jeg har alltid ventet til test uansett og sex har ikke fristet før heller pga oppblåsthet og murringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå