Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg venter nå barn nr 2. er 25 uker på vei nå.vet ikke hva som er med meg,men jeg gleder meg ikke til dette barnet .føler bare at magen er iveien. jeg vil ikke ha sex me samboeren min,jeg vil ikke han han skal røre meg.jeg vil bare gå fra han. jeg er red for at dette barnet ska komme imella meg å mitt første barn.jeg begynner å grine bare jeg tenker på å ska få dette barnet..noen som har noen råd til meg?? d trenger jeg seriøst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du klarer å snakke med legen din eller jordmor, så er vel det det beste. men prøv og trøst deg med at det er helt normalt ov være deprimert i perioder av svangerskapet....

lykke til videre.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg tror det er normalt å "favoriesere" 1. mann når en blir gravid med nr 2. Du veit jo hvor høyt du elsker dette barnet, veit hvor fantastisk h'n er, men ingenting om det nye lille nurket. Jeg husker at jeg trodde at jeg aldri i verden kom til å kunne elske et barn til like mye, hadde jeg så mye kjærlighet? Joda, det skulle det jammen vise seg at jeg hadde! Og det har HELT sikkert du også. Om du er så glad i nr.1 er jeg sikker på at du blir like glad i nr.2...

Verre er de tankene du sliter med NÅ, der er jo der, hva gjør du med dem? Du spør om noen kan hjelpe deg, men det kan nok bare noen som er litt nærmere deg klare. Som en jordmpr eller samboeren din. Har du snakka med han om hvordan du føler deg? Be han gi deg litt space, si at du ikke er helt komf med kroppen.. Samtidig: uansett hvor plagsomt det er til tider, så er oppfordringa til sex en hyggelig påminnelse om at du fortsatt er atraktiv?? Huff, veit ikke om detta hjalp noe særlig, men.. Så mitt beste råd:snakk med jordmor... :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...