Gå til innhold

Dere som venter jente da, hva skal HUN hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har selv ingen anelse enda... hadde vært lettere hvis det ble en gutt! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg får jente skal hun hete Beate, og gutt så blir det Isak

Skrevet

Hadde hun kommet i dag, tror jeg det ville blitt Karoline. Men det er en stund til termin, så det kan jo enda forandre seg ;-)

Skrevet

Isabella eller Nanna

Skrevet

Syns det er vanskelig å navngi ungen før jeg har den i armene, men jeg går da rundt med noen tanker om navn. Og hvis det blir jente (noe legen mente på UL) skal hun kanskje hete Hedda. Andre navn jeg har tenkt på Synne, Helle og Nora.

Navnet skal liksom passe til etternavnet også syns jeg. Og det skal lyde bra og klingende når jeg roper på begge ungene samtidig, hehe....

Skrevet

Hvis vi får jente skal hun hete Nora eller Linnea

Skrevet

Hvis det blir en jente så skal hun hete:

Konstanse,

Ava,

Viktoria

eller Karine...

Som dere forstår er det vanskelig å bestemme seg:-)

Skrevet

Vi vet ikke kjønnet, men blir det jente så skal hun hete Olivia, gutt Oliver. Har en William fra før:)

Skrevet

Marie Alice! :D Jenta vår kommer 29.juli. :)

Skrevet

Caroline eller Nora :)

Har også tenkt litt på Thea, men da vil jeg ha to fornavn tror. Thea Kristine, Eller Thea Caroline kanskje. Men, får vente å se til bebisen kommer å se hva som passer!

Skrevet

Live. Har en Ada fra før og synes det passer til etternavnet vårt. Blir hun en gutt, blir det Ludvig. Men ultralyden sa 95 % jente så da går vi for det.

Skrevet

Vi tenker på Sine Mathea, men har andre alternativer tilfelle hun ikke ser ut som en Sine Mathea.. Andre alternativer er Vilde, Maiken, Emma, Thea..... osv

Blir det en gutt, blir det nok Jacob.

Skrevet

jente navn er det vanskeligste syns æ.. men nån jente navn æ har tenkt på om det blir jente:

milla

celine

mie

thea

oda

elida

som sakt det e vanslig å bestemme sæj for jente navn

så håpe æ får gutt.. det e lettere:)

Skrevet

jenta vår skal hete Linnea hvis vi fortsat syns det passer når hun blir født da har Vilde fra før. syns de passer godt sammen og det eneste navnet vi var enige om at var fint:-)

Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke hva vi får, en gutt eller ei jente.

Synes det er så spennende å ha den gulrota til slutt.

Hvis det blir ei jente skal hun hete Marte, Mari eller jeg liker også Pernille. Men tviler på mannen går med på det siste.

Hvis det blir gutt skal han hete Filip eller Kasper.

Lykke til i navnejakten!

Kan anbefale Josefine!!! Synes det er kjempesøtt, men har ei venninne som kalte datteren sin det.

Eller Tomine!!!!

Sjekk opp hva dine og din mans besteforeldre hette. Ofte noen vakre sjeldne navn fra den tiden.

Skrevet

Vi tror hun skal hete Marina:)

Skrevet

Det ER så vanskelig med navn, men nå begynner det å falle litt tanker på plass...

Alltid har det vært

Aurora, men nå er også

Linneah og

Julie/Julia

kommet opp som navn vi er enige om! Det har nemlig ikke vært så lett det heller! Dessuten vil vi at det skal stå til stil med Emil, da sønnen vår heter det!

Lykke til med valget... :)

Skrevet

Vi vet ikke om det blir gutt eller jente. Men hvis det blir jente håper jeg vi kan bli enige om Ronja Marcella. Vanskeligere med gutt, men måske Alexander eller Mathias...

Har jente som heter Celina Maxine.

Skrevet

Hannah! Etter min farmor.

Har en Iver fra før - han er oppkalt etter faren sin farfar...

Skrevet

Iben, om hun ser slik ut. :) Ellers har vi Live og Ebba i "reserve".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...