Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Stebarna mine er 8, 12 år - to jenter. De synes det er kjempespennende å ha blitt storesøstre til en baby og vil gjerne være med å hjelpe til med stelling, mating og alt som jeg gjør med babyen. Det synes jeg er viktig at de får være med på så lenge de vi,l og jeg mener det styrker søskenbåndet immellom dem. Hva tenker dere om det?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Helt enig. Min har også en stesøster på 11, men hun finnes ikke interessert i å væremed på stell. Hun vil kun leke og kose med babyen. Pusher heller ikke på at hun skal være med på stellet siden hun ikke vil, men det er klart jeg synes det hadde vært hyggelig om hun gjorde det, og tror det hadde vørt positivt for kontakten dem imellom. Hun er heller ikke interessert i å gå på trilletur med babyen..
"gullet" Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 100 % enig, er vel egentlig ingenting og lurer på, de er jo søsken :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Hi her Egentlig skulle det stått stesøsken OG halvsøsken.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Enig, men har et stebarn(8år) som bare synes det var gøy de første gangene. Nå er det lek og sang som er gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå