Gå til innhold

Hun strammer alle muskler!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som hun blir kjempe sint, hun strammer alle muskler og nesten rister av spenning. hele ansiktet og alt spenner seg. Hva kommer dette av? hun er 10 mnd men har gjort det siden hun var 6mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt lite opplysninger til å kunne vurdere, da. I hvilken forbindelse kommer disse anfallene? Er det når hun blir sint? Regner med at hvis det er noe som skjer uten noen spes.foranledning, så er dette noe du har tatt opp med legen på helsestasjonen. Må si jeg umiddelbart tenkte på om det kunne være epileptiske anfall, men som sagt - er jo veldig lite opplysninger du kommer med, og du opplyser heller ikke i hvilken sammenheng disse anfallene kommer.

Skrevet

hun kan få det når som helst. Hun kan sitte rolig og spise og så spenner hun seg med hele kroppen , hun gjør det bare noen sekunder. Kansje jeg burde ringe helsestasjonen da? har egentlig ikke tenkt så mye på det, at det kan være noe alvorlig.

Skrevet

Hadde jeg vært deg, ville jeg ha fått undersøkt det, bare sånn for sikkerhets skyld. Men for all del, ikke ta sorgene på forskudd, trenger ikke å være noe i det hele tatt. Vår mellomste hadde det med å plutselig få slike sitringer når han ble ammet. Fikk henvisning slik at han fikk tatt en EEG. Viste seg heldigvis at det ikke var noe i vegen og han er i dag en rask og meget oppegående gutt på 6 år.

Men er litt greit å sjekke en gang for mye, tenker jeg da. I hvert fall når det gjelder slike ting. Særlig når det kan komme når som helst og ikke har noen naturlig forklaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...