Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jenta begynner i barnehage 28. april, da har hun akkurat fylt 1 år. Må jeg kjøpe vårdress? Den blir kanskje brukt litt i mai, men ikke i juni vel? Og hvis jeg skal kjøpe en som passer til høsten er den altfor stor nå.. Hva tror dere?
lisje marthemora Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Det kommer vel alt an på hvor i Norge du bor. Her på nordvestlandet kan vi trenge den på sommeren også.
lisje marthemora Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Det kan hende dere er litt heldigere med temp.) Her er det som oftest iskald nordavind i Mai
sarahrara Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Det kommer også an på temperatur ute. Noen maidager kan være kalde og noen maidager kan være sommervarme. Her må man stikke nesa ut av vinduet/døra og ikke bare se på kalenderen. Det hender også at termometeret kan være litt misvisende , særlig hvis det er vendt mot solen. Hender det kan vise 20 grader men ikke tar med at det faktisk bare er fem og nordavind når solen ikke er på i en levegg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 men hun lurer jo ikke på om hun skal ha den på i dag. Hun lurer på om hun skal KJØPE det. Hjelper vel ikke å stikke nesa ut for å finne ut det! Kommunikasjonen her inne kan bli litt bedre viss man blir flinkere til å lese innleggene ordentlig før man svarer. (Sorry sarahrara, det var ikke ment spesielt til deg, men litt generelt her)
sarahrara Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 Opps! Sorry! Jeg leste bare overskriften hehe.... Nei det er sant, lover å lese innleggene bedre neste gang! ;-) Ville kanskje ventet med å kjøpe dress enda til jeg så an været til det nærmet seg barnehagestart ;-)
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 Lille begynner i bhg i april, da er han 10 mnd. Har nettopp kjøpt parkdress til han. Regner med at den ikke blir mye brukt til å begynne med, men vi bor i nord og har ofte kjølige somre også, så tviler ikke på at den blir brukt etterhvert. Kjøpte str 1 år, den er vind og vanntett.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #10 Skrevet 8. mars 2008 Tror nok du trenger en dress, men hvor mye den blir brukt er jo litt usikkert... Du kan jo kjøpe en billig dress på H&M eller noe nå, også heller kjøpe en "ordentlig" dress til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå