Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta begynner i barnehage 28. april, da har hun akkurat fylt 1 år. Må jeg kjøpe vårdress? Den blir kanskje brukt litt i mai, men ikke i juni vel? Og hvis jeg skal kjøpe en som passer til høsten er den altfor stor nå..

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel alt an på hvor i Norge du bor.

Her på nordvestlandet kan vi trenge den på sommeren også.

Skrevet

Ups..glemte det! Bor på Østlandet.

Skrevet

Det kan hende dere er litt heldigere med temp.:))

Her er det som oftest iskald nordavind i Mai

Skrevet

Det kommer også an på temperatur ute. Noen maidager kan være kalde og noen maidager kan være sommervarme.

Her må man stikke nesa ut av vinduet/døra og ikke bare se på kalenderen.

Det hender også at termometeret kan være litt misvisende , særlig hvis det er vendt mot solen. Hender det kan vise 20 grader men ikke tar med at det faktisk bare er fem og nordavind når solen ikke er på i en levegg.

Skrevet

Vi bor også på Østlandet ;-))

Skrevet

men hun lurer jo ikke på om hun skal ha den på i dag. Hun lurer på om hun skal KJØPE det. Hjelper vel ikke å stikke nesa ut for å finne ut det! Kommunikasjonen her inne kan bli litt bedre viss man blir flinkere til å lese innleggene ordentlig før man svarer. (Sorry sarahrara, det var ikke ment spesielt til deg, men litt generelt her)

Skrevet

Opps! Sorry! Jeg leste bare overskriften hehe.... Nei det er sant, lover å lese innleggene bedre neste gang! ;-)

Ville kanskje ventet med å kjøpe dress enda til jeg så an været til det nærmet seg barnehagestart ;-)

Skrevet

Lille begynner i bhg i april, da er han 10 mnd. Har nettopp kjøpt parkdress til han. Regner med at den ikke blir mye brukt til å begynne med, men vi bor i nord og har ofte kjølige somre også, så tviler ikke på at den blir brukt etterhvert. Kjøpte str 1 år, den er vind og vanntett.

Skrevet

Tror nok du trenger en dress, men hvor mye den blir brukt er jo litt usikkert...

Du kan jo kjøpe en billig dress på H&M eller noe nå, også heller kjøpe en "ordentlig" dress til høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...