Gå til innhold

når sover deres babyer på ca 2 mnd den siste luren før di legger seg for kvelden/natta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 17-18tiden :)

Skrevet

vi prøver fra ca halv fem/ fem til ca syv åtåte..når hun sovner oh sover så må vi vekke henne i halv åtte åtte tiden...men skal hun ikke sove blir det bare å dytte inn smokken hvert kvarter åsså må vi ta henne opp i seks halv syv tiden..

Skrevet

Aiden skal ha mat nå kl 19.30 så legger jeg han, så sover han til 08 - 09 noen ganger lengre. (siste duppen idag var etter maten kl 14.30) får 4 måltid a 200 ml 4 ganger om dagen nå, så det siste måltidet er etter når han sto opp.

Skrevet

hvis han i det hele tatt sover noe på dagen, er det etter 14 en gang. han sover veldig lite om dagen, men slokner lett mellom 18-21 og sover da til rundt midnatt eller lenger før han skal ha mat igjen.

Skrevet

Jenta mi sover ikke mye i løpet av en dag, men har kommet inn i en rytme der hun har en dupp mellom fire og fem en gang. Sovner ved halv ni på kvelden, sover da rundt 6-7 timer før pupp igjen.

Skrevet

jeg har fått en skikkelig sove baby:)

Dagen er slik:

Står opp kl 08.30 (+/-)

Liten dupp fra 10 til 11.

Så lang soving fra 12.30 til 16.00

Så en god middags hvil fra 17.30 til 18.30

Så våken frem til 19.30 , å har da en urolig avslappning med masse kaving og smokk inn og ut i fanget mitt i ca en time. Bare kos og uro ;) Men lukker øynene.

Så steller vi kl 21.00 , duller og daller. Ler og skravler, spiser og raper ,

Så er det natta kl 22.00 Hver eneste kveld.

Å da sover hun til morgenen.

Noen netter sover hun til 05 , så litt pupp i 5 min .Så sover hun videre.

Tulla mi er 6 uker........

Skrevet

Herlighet dere er heldige! jeg har en gutt på 7 uker som sover lite på dagen.. sånne smådupper, men sovner ofte ca 17 og sover tre timer.. om natten må han ha mat hver fjerde time. og vi står opp ca 7 hver morgen.. gjesp! det er slitsomt i lengden når ikke alltid pappaen er der og kan avlaste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...