Gå til innhold

Noen fra Vestfold her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 år og bosatt i S.fjord.. Men kommer fra Horten.. Har termin 16 September... OG har ei tulle fra før av som snart blir 5 år :)

Hadde vært koselig å bli kjent med andre fra vestfold som har termin rundt samme tid som meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 30 år og bosatt i Kvelde.. Har termin 2. september og venter førstemann, men jeg og samboeren min har den daglige omsorgen for sønnen hans på 6,5 år.

Det er nok helt sikkert flere der ute:)

Skrevet

Hei!

Jeg blir 26 i år og bor i nærheten av Tønsberg. Har foreløpig termin 2.sept jeg også og venter mitt 3.barn. Har to gutter på 5 og 4 år:)

Lykke til videre begge to:)

Skrevet

hei.

jeg er 24år og bor i holmestrand.opprinnelig fra helgeroa utenfor larvik. har termin 10 september som faktisk er bursdagen til min samboer,så han ble veldig fornøyd. :) har en gutt fra før på 3 år. gleder oss veldig..blir spennende med en liten en igjen! :)

Skrevet

Hei

18år fra Stavern, venter min første 26.september:-)

Skrevet

Jeg er 22 år og har en datter på 5 år fra før. Bor i Sandefjord. Termin 14.september.

Skrevet

Monkey85: nesten skremmende å lese.. hehe.. Ser du er 22, men 85 mod, så du blir 23 i år.. Vi er like gamle, bor samme sted, har datter på samme alder og har termin med 1-2 dager mellomrom nå :)

Skrevet

hehe, ja det er ganske likt. blir 23 i desember, så er samme årsmodell :)

Skrevet

Bor i Stokke,10min fra Tønsberg,og skal bli mamma i sept/okt.litt ubestemt termin:) Er 75-mod,og er mitt første barn:)

Skrevet

Hyggelig å hilse på dere :)

Jeg bor i Horten er 28 år blir 29 år og har en gutt på snart 3 år. Har termin 24 september.

• 2 uker senere...
Skrevet

Første barn og første gang på BIM:) Jeg er 24 år og bor i Horten. Termin mellom 3 og 23 september. Ubestemt. Skal på min første utralyd til mandag, håper å få litt bedre svar da:)

Skrevet

Jeg flytter hjem til Horten i juni, så kanskje vi sees på barselgruppa på helsestasjonen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...