Gå til innhold

Uke 14 og deromkring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg jeg er igang med 2. ICSI forsøk på Riksen. Begynte med spray 29.02, skal spraye nesten en uke ekstra pga påske og manglende kapasitet da. Starter med sprøyter/ Gonal F 20.03 og skal på UL 27.03. Sannsynligvis blir det uttak og innsetting på meg i uke 14, evt litt før eller etter. Noen andre som regner med å bli rugere i samme periode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med å bli ruger i samme periode!;) Dette er vårt 1. icsi forsøk! Startet på spray 29.02, og skal begynne på sprøyter 19.03. UL 28.03! Så hos oss er det også planlagt uttak/innsetting i uke 14! Klaffet det på 1. forsøket eller?! Hvordan gikk det med deg når du begynte på sprøtyer?! Jeg kjenner ingen verdens ting til sprayen (bortsett fra at den smaker vondt *ler*).

Skrevet

Så gøy å høre fra noen som skal bli ruger omtrent likt med meg! Det klaffet ikke på første forsøk som var nov/des 07. Fikk ut 9 egg, hvorav 8 befruktet; 4 var 4-delte og 4 2-delte. Vi fikk satt inn ett egg og 3 på frys. Startet med hormoner for fryseforsøk i feb., men ingen av de overlevde opptiningen. Men denne gangen skal vi få satt inn to egg. Håper og tror vi lykkes denne gang!

Jeg synes du er veldig heldig som ikke merker noe særlig av sprayen. Selv har jeg akkurat samme bivirkninger som sist: hodepine, muskelsmerter, føler meg utslitt, blit dessuten lett fortvilet, føler meg generelt ganske så påvirket. Sist så merket jeg godt at bivirkningene far sprayen ble mye bedre i løpet av de første dagene med sprøyter, ble rett og slett mye bedre de første dagene. Så etter hvert merket jeg endel stikkinger nederst i magen og følte meg øm der.

Lykke til LilleHH! Hvor får dere behandling? Har du fremdeles ingen bivirkninger? Koselig å høre fra deg og håper vi får kontakt med flere med uttak i uke 14 etterhvert!

Klem

Skrevet

Eg skal ha fryseforsøk i uke 14 ca. Skal da få sette inn 2 egg dersom noen av de 3 eggene tåler opptining. Må si eg ble litt redd da eg leste at dine ikke overlevde...trist å høre...uff det er mye spenning og venting under ivf....tøffe tider, men vi skal klare dette også jenter!! :-)

Skrevet

Spennende at vi blir rugere ca likt! Det var ordentlig kjedelig å få beskjed på innsettingsdagen om at ingen hadde overlevd. Men det tror jeg ikke skjer med deg, ikke særlig vanlig at det skjer med 3 firdelte egg.

Har du hatt mange forsøk tidligre? Hvor er du? Plages du av bivirkninger?

Lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...