Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for de trøstende ordene. Syns det var utrolig trist å høre at du fikk samme beskjed som meg... Men som du sa, dette skal vi klare! Tenk hvor mange som får det til!

Fikk du no beskjed om at IVM kunne være aktuelt for deg? Det sa de til meg. De skulle visst diskutere litt, så får jeg kanskje starte opp med det i april...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meninga å blande meg i tråden deres.. Men hva er IVM? Syns det er utrolig trist at dere må avbryte! :-( Føler med dere! Men dere klarer dette! :-) Sterke jenter!!!!

Skrevet

jeg er ikke sikker på hva ivm er jeg heller. men jeg skulle ringe dit på mandag, de ville spørre meg hvordan det gikk med meg så skulle jeg få vite hva det neste ble.

vi må støtte hverandre (noe vi gjør her inne). vi damer er sterke og klarer det meste om og om igjen. selv om det er j.... tøft noen ganger. se framover. vi må glede oss over de som får det til med en gang ikke alle er like heldige like fort.

men vår tur kommer grom jenta. :)

må bare si at jeg har en samboer som å hjelper meg litt på riktig spor hvis jeg sporer av litt og tenker alt og alle er dumme som ikke ga meg mindre dose på sprøytene eller at jeg tenkte "jeg vil ikke på porsgrunn noe mer".

egentlig bare teit å si men en reaksjon, og hvis jeg ikke hadde hatt en som hjelper en på sporet igjen hadde jeg nok vært i bunn av bøtta.

man få kjenne på det psykiske i det her, kanskje man lærer å kjenne seg selv litt bedre også ?

koselig at dere som får det til tenker på oss som ikke fikk det til :)

Skrevet

Det er sant, støtte hverandre er det vi gjør her inne. Er vel derfor de fleste av oss er her, for å finne litt støtte og oppmuntring, samt å ha noen å identifisere seg med, som er i samme situasjon...

Må si jeg ser mye lysere på ting i dag! Det var et realt slag i trynet med en gang, men nå har jeg fått tenkt litt, og dette er jo absolutt ikke verdens undergang! :) Vi har jo fortsatt tre forsøk som venter på oss. Må heller se det positive i det, at vi er litt av noen eggefabrikker! :) Tenk hvis det hadde vært motsatt...? Det hadde vært verre...

Vil også ønske alle som skal i vinden til uken all verdens lykke til! Det blir kjempe spennende og høre hvordan det går med dere. Kommer til å følge med, og tenke på dere. :)

Helt i orden Lykkeliten! :) IVM er når de tar ut "halvmodne" egg, og modner dem i laboratoriet. Dette er visst en effektiv måte for oss som lett blir overstimulerte. Med denne metoden er det ingen mulighet for å bli overstimulert. IVM er visst en lettere og mer skånsom metode enn IVF.

Skrevet

når får du vite om du skal ivm da?

det vil jeg også. hehehe. jeg skal ringe til porsgunn i morra å høre hva de har å si. jeg er ikke så stinn i magen lenger nå som jeg var på fredag og lørdag. tar du nesespray ennå grom jinta

Skrevet

Jeg skal dit rett over påske igjen, så får vite da. Men muligens i april en gang.

Har heldigvis roet seg litt magen min også. Var ikke så veldig godt å være overstimulert akkurat.

Jeg tar nesespray fortsatt ja. Legen sa jeg skulle fortsette med den i tre dager etter at jeg hadde avbrutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...