Gå til innhold

Søvn på dagtid hos ca 5 mnd gammel bebis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden sover så urolig på dagtid. Det begynner ca etter en halv time. Han skriker liksom i søvne, jeg gir han smokken og rugger han litt. Så blir jeg fra da av løpende inn og ut til vogna... Ca med 5-10 min mellomrom. Noen som har det slik? Hva kan jeg gjøre?

Han sover jo, men skriker. Vet han behøver dupper på omlag 1,5-2timer x3 om dagen. Men han er en drøm om kvelden. Legger han kl 21.00 og han sover i strekk til mellom 5 og 7, gir han mat og han sover videre til kl 08-09. Ingen skriking og uroligheter da... skjønner liksom ikke...

Takker for råd og tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kan hjelpe meg her... :(

Skrevet

Vet ikke helt hva som kan gjøres... sover han ute??? Min sover ute på dagtid, og den søvnen han får der kan ikke sammenliknes med søvnen inne. Min er også ganske snill på natten, men det er smokkemisting da også.

Tror det er noe som kommer etterhvert som gullene våre blir større, de trenger mindre søvn på dagtid, og sover lenger på natten.

Her har det gått fra 3-4 timers søvnøkter på dagtid, til 20-40 minutter... Stor overgang, og helt umulig å få ham til å sove mer enn dette. Men, det er vel bedre at de sover bra på natten. De trenger jo mindre søvn jo større de blir... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...