Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Lillejenta mi på 7 mnd har fått sjikkelig separasjonsangst.Det går greit viss jeg er tilstede i rommet,da kan hun godt leke med tante eller andre morsomme personer.Men med en gang jeg går ut av rommet eller hun ikke ser meg i øyensyn så er det full panikk. Andre her inne som har/har hatt babyer på omtrent samme alder som hyyyler viss h*n ikke ser mamma eller pappa?Og gikk det over når baby ble eldre?Huff...skal egentlig en helgetur til storby i slutten av mai men nå gruuer jeg megStakkars lille jenta mi:(ikke lett for de små å forstå hvor mamma og pappa blir av....
fellesferiebarn & novemberbarn Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Min er også inne i en slik periode nå, han er 7,5 måneder. Ganske slitsomt, men det går vel over snart:-) Det er vel ikke så mye å gjøre med det, bare passe på å vise seg ofte og ikke gjøre de utrygge. Om få uker så skjønner de at vi er tilstede selv om de ikke ser oss.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Takk for oppmuntrende ord:)Ja helt enig i å vise seg ofte.Det er vel sånn de til slutt forstår at vi faktisk ikke stikker av for ever:)Viss lille ligger å leker i stua å jeg f.eks.bare skal varme melk e.l. må jeg nesten stikke hode inn i stua å rope på henne."hei!!Jeg er her enda"Da roer hun seg:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå