goopia1 Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 har ei som e så tørr i huden. er født en uke over termin. noen med erfaring eller råd mot dette?
pelleguri:) Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 Gutten min var også tørr på kroppen etter fødselen. Det er helt vanlig at huden flasser av i starten. Bruk litt olje i badevannet, så blir huden fin etterhvert.
Tøybleie Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 Hei, min gutt ble født med kjempe tørr hud, han blødde flere steder pga det. På føden fikk vi besked om å smøre ham inn med babyolje før han ble badet, pluss olje i vannet, og kun bade han en gang i uken. Han ble fin i hunden igjen etter ca tre uker.
Sunniva78 har to små Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Samme her, født 1 uke etter termin. På føttene sprakk huden, men ble bra igjen etter smøring med olje og fet krem. Vi bader ca 2 ganger i uka, og nå er huden veldig fin igjen. Viktig å ikke bade for ofte som Dobbeli også sier.
mizz25 Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Min e nu 3 uke å e født 2 uke på overtid,han vå å veldig tørr i huden,vi bada ikke de to første uken,men smurte MASSE olje, så dusja vi det av han... Nu e han helt fin i huden :-)
Frukten og To små Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 min sprakk opp pga tørrhet og begynte å blø, selv om jeg brukte olje i vannet. smør på et tynt lag med sinksalve eller en annen mild babysalve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå