Elskeråværemamma Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Lillesøstera mi er med i frøken Norge, hun er verden snilleste og skjønneste!! Og derfor har jeg så lyst til å hjelpe henne!! Nå er blant de 40 siste, og det er datastemmer og sms som avgjør hvem som blir med som de siste 20... Hvis du ikke allerede har en annen favoritt så stem på henne på denne linken er du snill: http://www.froken.no/dueller/fn7 Tuuuuuuusen takk til alle som stemmer på henne
2 i talet Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Da har eg stemt på Helene (nydelig navn- dattera mi heite da og) Skal prøve å huske å stemme kvar dag :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 Da fikk hun jammen min stemme også!! Har aldri gjort noe sånt før...
Elskeråværemamma Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk igjen til alle som har stemt!! Ble kjempeglad når jeg så at mange hadde stemt!! Og ja, stem gjerne hver dag hvis dere kan!!
Gjest Skrevet 8. mars 2008 #12 Skrevet 8. mars 2008 Da har hun fått min stemme også. Lykke til til søsteren din!
Elskeråværemamma Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk igjen til alle som stemmer!! Håper enda flere slår seg med og stemmer på min kjære Helene!!
Elskeråværemamma Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk !!! Kjempeflott!!
Elskeråværemamma Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 8. mars 2008 Åhhhhhhhh - superflott!! Tusen takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå