Gå til innhold

Endelig kan jeg skrive GRAVID!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt surrelaistisk, og jeg har vanskelig for å tro det. Jeg har aldri opplevd en positiv gtest tidligere. Dette er første gang etter snart 3 år med aktiv prøving.

1.ivf. Uttak 18.feb innsett 21.feb, og idag positiv test!

Jeg er så lykkelig :)

Det eneste jeg har hatt av symtomer er intense mensmurringer i over en uke. Ingen ømme pupper, kvalme eller trøtt/sliten.

Fortsatt en lang vei å gå, mye kan skje, men nå krysser vi fingre&tær og håper på det beste.

Nå vet vi iallefall at vi er i stand til å bli gravid :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye - det er en fantastisk følelse, nyt den!

Jeg angrer på at jeg ikke la inn et sånt jubel-innlegg med en gang jeg testet positiv, men jeg ville liksom vente med å få det bekreftet med blodprøver som viste at hcg stiger normalt. Det gjør det ikke hos meg, så nå venter jeg bare på blødningene og en tidlig SA *snufs*

Kos deg med spiren! Som du sier så er det mye som kan skje, men akkurat nå er du gravid!

:-)

Skrevet

Gratulerer!! Håper det går bra fremover.

Skrevet

Gratulerer!!! Så godt å høre hver gang det lykkes for noen!!!

Skrevet

GRATULERER babyklar! Kos deg masse fremover. Vi ses på gravide slitere og 1. trimester. Jeg kom over dit i forrige uke. Satte inn 1 ike før deg.

Skrevet

Gratulerer så mye, det må være en helt fantastisk følelse:) Mye som kan skje som du sier, men nå er du gravid!! Nyt følelsen:)

Gratulerer så mye til deg også 74skytte, SÅ gøy å lese om dere som lykkes:)

Skrevet

Grattis så mye!!! Kos deg med graviditeten.

Skrevet

Gratulerer, gratulerer! Lykke til videre på ferden. :)

Skrevet

Ååå, babyklar nå ble jeg glad:) gratulerer så mye.

Har vært innom her flere ganger for å se om du hadde lykkes- å nå, endeli.

Kose deg masse med den lille spiren. Nyyyyt det:)

klem.

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Nyt tiden fremover!!!

Gratulasjonsklem

Skrevet

Oi, for en kjempenyhet!!! Nå ble jeg veldig glad, gratulere så mye kjære deg!!! Tenk, du er GRAVID!!!!! Kos deg masse med spiren :-)

Skrevet

ååå.. gratulerer så masse.

nå er det bare å kose seg :)

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)

Det varmer. Så masse flotte jenter her inne. Måtte vi alle lykkes i vår jakt etter et lite nurk.

Nergård: Har du fått ny oppstarts dato? Tenker på deg, og håper du har det (etter forholdene) bra.

Skrevet

Gratulerer så mye :o))

Skrevet

Gratulerer så masse :-) kos deg massei svangerskapet og med den voksende magen. klem

Skrevet

Joda, etter forholdene går ting greit. Har en god del jævlige dager, men det er vel bare noe vi må ta med på kjøpet..

Går bare nå å venter på mens. Starter rett på sprøyter på dag 2. Det er en ny behandlling jeg skal begynne på. Jeg vet egentlig ikke helt hvoran dette fungerer. Skal inn på opplæring av de nye medisinene til uken. Har sinnsykt store forventninger denne gangen..

Takk, godt å høre. =) Er godt med litt støtte fra noen som vet hvordan dette er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...