Gå til innhold

kjenner kraftigere spark

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har kjent slike kraftige spark siden jul jeg... men syns han begynner å bli litt roligere nå.. er uke 33...

men han sparker fremdeles en del men det er ofte små dult eller noe..men kjenner foten hans da...eller kan jo hende det er hånden hans og...

Samme her. Jenta mi sparker meg forferdelig hardt i ribbeina, slik at jeg skvetter til :) Ganske morsomt og da, kjenner også foten / hånden ``skli`` over magen, moro når man kan trykke lett på det hun måtte stikke ut, da får vi veldig ofte et tydelig svar :)

Annonse

Er i uke 30 + 0 i dag, og har den siste uka kjent mye kraftigere spark. Til tider så kan trykket mot magen være så konstant og hardt, at jeg de første gangene hadde en mobiltelefon eller annet som lå og gnagde. Men så var det bare babyen :)

UTrorlig moro som du sier over her og kjenne hvordan hånden/foten sklir over magen, og at babyen på en måte svarer når du trykker litt på den. Veldig fasinerende dette å gå gravid :)

Nå har vi igjen en liten 1/4 før vi sitter med et nydelig lite nurk i armene.

Det er fantastisk at man faktisk kan kommunisere med den lille i magen allerede nå :) Gjør bare at jeg gleder meg enda mer til å bli kjent med henne! Nyt den siste tiden med knøttet i magen, det er jo en helt fantastisk spennende tid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...