Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt inseminasjon forrige uke, venter nå på om jeg er på tjukka eller ikke;). Dumt spørsmål men man kan ha sex mens man venter;)? Regner med at legen hadde sagt noe om man ikke skulle ha det.

Må jo gjøre noe mens man venter. hehe.

Men man har jo mange rare tanker da.

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde ikke det da vi holdt på med AIH, men så ble jeg ikke gravid heller... Jeg er rett og slett litt redd for orgasmer i den tida fordi jeg er redd det skal ødelegge for fesefasen (selv om ingen lege har sagt noe om det til meg).

Skrevet

ok. Hmmm. Bare lurte på om man ikke burde det. ..Valgets kvaler...;) Men tar jo 4-5 dager etter AIH til man evt er befruktet, så enten så er det festet eller så er det ikke det vel? Gjorde AIH 28.2.

håper flere kan svare, så jeg ikke gjør noe feil..

Hadde jo sex i forrige svangerskap, de gikk veldig bra. Ja,ja man blir litt usikker av alt egentlig.

Skrevet

Hei!

Jeg synes å ha lest her inne at noen har hatt orgasme i ventetiden for å få bedre blodgjennomstrømming i livmor... jeg hadde tenkt til det nå når jeg snart skal sette inn. Men har også tenkt tanken om at en slik "rystelse" der nede kan få egget til å forsvinne..Selv om fornuften tilsier at det sikkert ikke gjør det. Folk har jo sex, uten at de vet at de er gravide..

Noen med erfaringer??

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Orgasmer i "rugetiden" er bare sundt. Da øker man som sagt over her blodgjennomstrømningen i livmoren. Dette er bra for å få det befruktede egget til å feste seg :-)

Så lenge du har hatt inseminasjon og ikke egguttak osv er det ikke noe i veien for å ha sex. Så kos dere alt dere makter :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...