Gå til innhold

Rhodos eller Creta med 7 mnd gammel baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi skal til sydligere strøk i mai. Det er første gang vi reiser med baby så jeg lurer på om det er noen her inne som vet om bra leilighetshoteller som ligger sentralt til og som er av god standard? Hadde vært fint å få tips fra noen som har reist med så små:) Vil bo bra når vi reiser med en så liten bebis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vi reiser til Rhodos i begynnelsen av mai og da er lille 9 mnd. Grunnen til at vi reiser til Rhodos og ikke KReta er egentlig at vi er mer sikker når det gjelder sommertemperaturen. Det er gjerne varmere på Rhodos enn Kreta på den tiden. Og det skal visst "blåse" litt på Rhodos på den siden og det er jo bare positivt. Vi reiser med startour til Blue star sun beach resort og det virker veldig sentralt og barnevennlig. Da er det restaurant i hotellkomplekset, vi får 2-roms leilighet (greit å lukke døren til soverommet mens vi sitter på terassen mens lille sover) sentralt i forhold til shopping og div. Barnebasseng, nært stranden hvis vi ønsker å gå der. Hvis du går inn på finn.no og velger pakkereiser kan du velge ut kriterier og så får du opp en fin oversikt over sted og pris. Lykke til:) Og god tur!

p.s viktig var det for oss at hotellet ikke ligger så langt fra flyplassen med tanke på at det allerede er en lang flytur fra før og at vi ikke reiser midt på natten, men noen liker jo det også.

Skrevet

vi reiser til kreta med en på 9 mnd i begynnelsen av mai:):):) dit vi skal(chania) har det også en tendens til å blåse litt.. ca 30 min med buss fra flyplassen. har vært der før men ikke med barn så blir spennende og se hvordan det blir.. har hørt mange som er fornøyde. vi skal på et hotell som heter sirios village med apollo. der skal jeg, sambo og snuppen ha egen bungalow suite med eget basseng og vi får frokost levert på døra hver morgen:):) he he må unne seg litt luksuslife syns jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...