Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jeg liker veldig godt at fotrekket på TFK er regulertbart og bagen er større enn OTH sin. Men er det noe forskjell på trillekomforten?
MrsDior & baby-Dior Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 har prøvd begge to, og trillekomforten på othen er mye bedre. men ville gptt for en tfk. har vært med på at othen har tippa 13 ganger, og det bare med ei stelleveske på håndtaket!
allegodetingertre Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Jeg var veldig fornøyd med min OTH, men har lyst å prøve TFK til barn nr 2 siden vi solgte OTH.
LegallyBlond Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Var veldig fornøyd med oth, men skulle jeg kjøpt ny nå så hadde jeg kjøpt tfk. Pga regulerbart fotbrett, håndbrems, lengre rygg så kan brukes lengre, mindre sammenslått, større bag, bedre plass mellom bøylen og sete så bedre plass til poser selv med bøylen. Handlekurven under er lettere på oth, og jeg likte veldig godt ryggreguleringen på den, og etter min mening er det ingen som slår trillecomforten. Men tfk har også absolutt en veldig god trillecomfort altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå