***msm*** Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Har prøvd å legge det i bløtt i milo over natten og så vasket det på ullprogram, men klærne er fortsatt full av bæsj....noen som har noen gode tips? Vet ikke om jeg tørr å vaske det på 40/60 grader....
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 spray masse vanish det hjelper her i huset
Legekjærringa Skrevet 8. mars 2008 #3 Skrevet 8. mars 2008 på baby shop har de en spesialsåpe stykke med sitron som skal vist være kjempebra mot alle typer flekker, også på ull. Jeg bruker ikke ull så derfor bruker jeg Vanish original eller white og det fungerer også kjempebra. Vet ikke om det sliter på ull da.
***msm*** Skrevet 8. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2008 Tusen takk for svar! Skal sjekke det ut.
happy og to små Skrevet 8. mars 2008 #5 Skrevet 8. mars 2008 Såpen fra babyshop heter SitronSåpe og er fra TrollCollection.
line_n & sara Skrevet 8. mars 2008 #6 Skrevet 8. mars 2008 gi tilbakemelding om den såpa, da!! har hørt rykter om en såpe fra helios også, som visstnok inneholder oksegalle (!!!) som skulle virke ganske bra! har ikke prøvd den selv, men prøver heller sitron i førsteomgang!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #7 Skrevet 8. mars 2008 har hørt at gallesåpe skal være tingen, men ikke prøvd det selv. Leste litt om det på vaskenotter.no bla...
Legekjærringa Skrevet 8. mars 2008 #8 Skrevet 8. mars 2008 he he, oksegalle! Det høres jo ekkelt ut, men faktisk så virker galle i seg selv som såpe! Blir ren på fingrene (og jeg har selvfølgelig aldri prøvd det). Effektivt på fett, slik som i kroppen spalter opp fettsyrende... he he.
silje-Thea 010108;) Skrevet 8. mars 2008 #9 Skrevet 8. mars 2008 går helt fint å vaske på vanlig program på 60 grader å da blir det borte har gjort det med snuppa sitt ulltøy når hun fikk bæsj på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå