Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)Har dere reiseråd?Alt hjelper. Begynner å få litt jernteppe.Da vi bestillte var det så...lenge til, men nå er vi plutselig der.

Jeg tar med mat herifra og ammer.

Noen som har vært i Verona? og i midten av mars?

Jeg må ha med vognen, selv om den er stor og tung og sikkert voksipose. Det er sikkert kaldt der også..

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Sjekk ut denne linken:

http://full.storm.no/vgnett/Reise.aspx?ID=306368

så ser du hvordan været blir hvertfall ca en uke fremover. Ser ut som at det blir betraktelig varmere enn i Norge. Så vet ikke om du trenger voksipose, men den fraktes vel gratis sammen med vogna uansett, men blir jo litt å drasse på. Sjekk været like før du drar, så vet du bedre.

Vognen er viktig ja. Det er viktig for de små å ha litt kjente omgivelser, spesielt hvis det er der babyen pleier å sove om dagen.

Jeg ville også tatt med meg en bæresele av et eller annet slag. Det er ikke alle steder det er like greit med vogn.

Hadde også tatt med insektsnetting (til vogn og eller reiseseng). Det kan være litt av vært av insekter der nede siden det allerede har begynt å bli litt varmt der.

Jeg ville også tatt med et lite "medisin-skrin" for babyen (og dere forsåvidt) bare forsikkerhetsskyld. Mye enklere å bruke kjente produkter.

Pakk med klær for all slags vær. Kjedelig hvis man bommer skikkelig. Så alt fra solhatt til en liten ulldress. Også noe vindtett er alltid viktig uansett vær.

Har aldri vært i Verona, men det skal visst være kjempefint der. En kamerat av meg er derfra.

Vet ikke om dette hjalp så mye, men lykke til og god tur!

Skrevet

Har vært i Verona i juni . Veldig vakker by! Få med deghuset til Julie (Rome og Julie du vet) God tur!!

Ville nok tatt med voksiposen ja.. Det er kaldt om natten på denne tiden av året.

Skrevet

Hei...

Jeg bor i Toscana, jeg. Det er jo litt lenger sòr enn Verona, men... det er ganske kaldt om dagen hvertfall. Jeg har paa lillemann bobledressen i vogna og et par tepper over eller bare ulldrakt utenpaa klaerne, men med dyne og et par tepper over. Det kommer litt an paa vaer og vind. Det kan vaere veldig skiftende vaere, saa ta med baade varme og lettere klaer til babyen.

Kos dere masse! Italia er et fint land aa vaere paa FERIE i... Og Verona er en flott by.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...