makatty Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Jøss fikk sjokk gravid testen var positiv det betyr at vi fikk det til på første forsøk uten prev av oss selv, sjønner ingenting. he he Før jeg ble gravid med nr 1 prøvde vi i over 1 år og hadde en SA før jeg fikk diagnosen PCO. Fikk så pergotime og ble gravid nå er dattra mi 11 mnd. Ikke planlkagt det her men kjempe gøy, skal gifte meg til sommeren. Blir med litt mage men hva gjør det. Måtte bare si den gode nyheten...
vestlandsjento Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Gratulera så masse! Kos deg med spira og bryllupsforberedelser:)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Gratulerer! Kjekt for oss som prøver eller skal prøve og som har PCOS å høre slike historier- det gir håp og tro! Håper du får et fint svangerskap, og lykke til med bryllupet:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Flott at du ble gravid!!! Jeg ble også gravid i Juli ,helt plutselig.Trodde ikke det var mulig,siden jeg har skikkelig pcos. Men jeg var ikke så lenge i lykkerus,mistet i uke 6. Men det ga uansett håp om at kroppen virker på ett vis. Håper alt går bra med deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå