Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #1 Skrevet 8. mars 2008 Åh hvor trøtt jeg er... Gutten vår er 5 mnd og han våkner så ofte på natta at å! Legger han kl 19 og prøver å legge til rette for at han skal sovne av seg selv i sin seng... Han våkner etter kort stund og gråter i søvne. må ta han opp for at han skal roe seg! Slik går natta... Sover han 1 time sammenhengende er vi heldig. Som sagt så gråter han i søvne... øynene er lukket. Kan også nevne at han spiser en del i løpet av natta også, og har derfor begynt med litt grøt.. Mulig det er noe tenner på gang, for vi hadde en veldig fin periode her for en stund siden... Hva skal/kan vi gjøre??
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2008 #2 Skrevet 8. mars 2008 jenta mi hadde en periode hun drømte veldig mye, nye intrykk som skulle fordøyes. Første natta skrek hun helt utrøstelig i nesten en time, huff d var fælt, er ikke vant at hun skriker. Neste kveld ble d litt bedre for da tok jeg ikke henne opp, strøk henne på kinnet og roet henne. Slik var d hver kveld i 24 tiden i en god stund. Men hun sovnet jo fort da, hadde ikke d gående hele natta. Her ga jeg henne smokken og roet henne me å viske til henne og strøk henne på kinnet. Ofte kan d bli værre om man tar dem opp. Bruker han smokk kan du jo forsøke å bare gi ham den og prøve og roe han. Kan jo også være tenner ja. Eller som mi berta, mareritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå