Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Titter innom fra Bli Gravid tråden..

Dere som har blitt gravide, hadde dere skikkelig hjertebank? Har hatt det idag.. Kjenner at hjertet dunker og blir veldig fort andpusten..

Skulle hatt mensen på søndag, neg test for to dager siden..

Har ikke veldig store forventninger denne mnd, er i 3pp.. Forrige gang tok det 3pp, så det er jo positivt..:)

Fortsetter under...

Skrevet

Vet du, jeg har vært skikkelig plaget av hjertebank og forstyrret hjerterytme tidlig i alle 3 svangerskapene. Den ene gangen var det faktisk dette som fikk meg til å ta en test. Denne gangen kom det sent (uke 7-8), men de 2 andre gangene rndt uke 3-4-5. Jeg tror det er noe på gang, jeg;) Hverfall så er det et soleklart symptom hos meg. Har tom måtte ta EKG av hjertet.....Håper du er gravid og lykke til!

Skrevet

Jess, jeg hadde også hjertebank helt i starten av graviditeten! Begynte å lure på om jeg plutselig hadde fått skikkelig dårlig kondis! Krysser fingre og tær for deg=)

Skrevet

Jeg hadde også hjertebank i de første 5-6 ukene. Hjertebanken startet et par uker før jeg fant ut at jeg var gravid. Skikkelig ubehagelig, men det går over!

Skrevet

Gikk litt fort i svingen her, hehe. Håper hjertebanken din kommer av at du er gravid og at du snart får en positiv test.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...