Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #1 Skrevet 7. mars 2008 Vi har fått barnehageplass, men det er en full plass og det er mye mer enn vi trenger. Vi vil selvfølgelig betale for hele plassen, men hvordan stiller barnehagene seg til at man holder barnet hjemme noen dager av og til, og at man leverer sent og henter tidlig. Det er en familiebarnehage vi har fått plass i, og jeg vet at de drar mye ut på tur i skog og mark.Tror dere de vil synes det er negativt at vi ikke har helt faste tider på når hun er der og ikke?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2008 #2 Skrevet 7. mars 2008 jeg setter stor pris på om noen orker legge den ut på skravle for meg. På forhånd takk.
aanonym Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 Barnehagene har ulike regler når det gjelder dette, men jeg tror du minimum må regne med å kunne gi en noenlunde tidsramme for når du bruker plassen. Årsakene til dette er mange, alt fra å vite når man kan la personalet avpasere evt la være å ta inn ekstra vikarer til hvordan barnegruppa er sammensatt mht til alder, kjønn osv. Enkelte barnehager er ganske strikse på å ikke gi full plass til de som egentlig bare trenger deltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå